کد خبر : 1921325 | 27 فروردين 1402 ساعت 09:45 | 8.9K بازدید | 11 دیدگاه

اینجا برای من جور دیگری است؛

جعفری: فوتبال و سپاهان تنبیه‌مان کردند

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست دو بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.

جعفری: فوتبال و سپاهان تنبیه‌مان کردند

به گزارش "ورزش‌سه"، حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست دو بر صفر تیمش در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان در میکسدزون خبری این ورزشگاه گفت: همیشه جلوی سپاهان در این جو فوتبال بازی کردن سخت است. تیم خوبی دارند، البته ما هم خوب فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم که می‌توانستیم نبازیم. به هر حال فوتبال همین است و اگر استفاده نکنید، تیم حریف از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند و تنبیه‌تان می‌کند.» 
از جعفری که در آکادمی سپاهان پرورش پیدا کرده، درباره حضور هواداران پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: اینجا برای من جور دیگری است. به قولی از نوجوانان در این تیم بوده‌ام. سپاهان در قلب من است. به جز بازی‌هایی که با تیم خودمان مقابل سپاهان داریم، واقعا دوست دارم نتیجه بگیرد، چون این باشگاه را از ته قلبم دوست دارم و در تمام رده‌هایش هم قهرمانی دارم.
مدافع راست مس رفسنجان درباره اعتراض خودش و هم تیمی‌هایش به قضاوت داور مسابقه با اشاره غیرمستقیم به اتفاقات بازی پرسپولیس بیان کرد: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که امسال بیشترین ضربه را از داوری خوردیم و اشتباهات وحشتناکی برای ما رخ داد. اسم نمی‌آورم، اما دو بازی قبل بازیکن ما را اخراج کردند و توپ را از بیرون محوطه جریمه آوردند داخل و پنالتی گرفتند. یا بازی‌های دیگر. در یک بازی شده دو پنالتی برای ما گرفته نشده. یک تیم مگر چقدر می‌تواند هم با داوری بجنگد و هم خودش را از لحاظ تاکتیکی آماده کند. امسال واقعا از داوری ضربه خوردیم. حداقل باید 6،7 امتیاز بالاتر می‌بودیم. امیدواریم و برای آینده تلاش می‌‌کنیم.

1852881

از جعفری پرسیده شد که آیا صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی مس در برخی برهه‌های فصل مبنی بر جدایی، تاثیری در نتایج این تیم و از دست رفتن امتیازات داشته یا خیر که او در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم. در این مورد باید با آقای ربیعی صحبت کنید، اما در هر بازی ما با تمرکز کامل وارد زمین می‌شویم. تیم واقعا خوبی داریم، حالا امروز این اتفاق افتاد و دو گل خوردیم، اما تیم ما سخت گل می‌خورد.» 
او در پایان درباره عملکرد دفاعی خوب مس که در مصاف با سپاهان جواب نداد، گفت: فوتبال است دیگر و جواب نداد. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها