کد خبر : 1921344 | 27 فروردين 1402 ساعت 10:28 | 23.5K بازدید | 8 دیدگاه

مادر امباپه: او واقعا از رفتارهای PSG عصبانی بود

فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، می‌گوید پسرش از تصمیم مدیران پاری سن ژرمن برای استفاده از عکس او بدون اطلاعش بسیار عصبانی بوده است.

مادر امباپه: او واقعا از رفتارهای PSG عصبانی بود

به گزارش "ورزش سه"، استفاده باشگاه پی اس جی از عکس امباپه برای کمپین تبلیغاتی بدون اطلاع او باعث شد که این بازیکن واکنش شدیدی به این رفتار داشته باشد. 

این بازیکن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شدیدا به این تصمیم اعتراض کرد و مدعی شد که پی اس جی باشگاه بزرگی است اما قرار نیست کیلیان سن ژرمن باشد. 

فایزه العماری با یادآوری این اتفاق در برنامه تلویزیونی اسپورت گفت: «او با من تماس گرفت، کاری که اغلب اوقات انجام می‌دهد. وقتی تصمیم گرفت واکنشی در شبکه‌های اجتماعی انجام دهد هنوز فرصت داشت و با دو تا سه نفر دیگر هم تماس گرفت تا نظرشان را جویا شود. 

1852907

من نگرانی او را درک کردم اما گفتم حالا زمان واکنش نشان دادن نیست. باید این موضوع را رها کرد و همیشه زمان برای برملا کردن واقعیت وجود دارد اما او پس داد که نه، نه، نمی‌خواهم صبر کنم. از عواقب این کار مطلع هستم و آنها را خواهم پذیرفت.»

مادر امباپه با اشاره به ناراحتی شدید این بازیکن اضافه کرد: «او واقعا عصبانی بود، قلبش بسیار ناراحت بود. او درست مثل کودکی که اصلا در شبکه‌های اجتماعی به دنیا آمده باشد جواب داد. هرچند باید پذیرفت که هر کسی روش ارتباطی خاص خودش را دارد.»

العماری که رییس شرکتی است که حق پخش تصاویر امباپه را مدیریت می‌کند هم تایید کرد که از تصمیم پی اس جی برای استفاده از تصاویر این بازیکن مطلع نبوده است: «به ما هشدار داده شد که چنین تصاویری گرفته شده اما نمی‌دانستیم قرار است به چه منظوری مورد استفاده قرار بگیرد. همه چیز خیلی سریع مشخص شد و هیچ برخوردی نبود. پی اس جی همیشه پی اس جی است، چه امباپه باشد و چه برود. بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما تیم همیشه می‌ماند.»

دیدگاه‌ها