کد خبر : 1921362 | 27 فروردين 1402 ساعت 11:43 | 48.8K بازدید | 29 دیدگاه

هواداران خواستند او پنالتی بزند

توضیح خسرو حیدری درباره پنالتی سیدحسین

خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی‌ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

توضیح خسرو حیدری درباره پنالتی سیدحسین

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 6-1 استقلال در برابر هوادار خسرو حیدری در میکسدزون در مورد بازی گفت: یکی از سخت ترین بازی‌های فصلمان بود و می‌دانستیم تیمی که ساکت الهامی مربی اش است، تیم خیلی خوبی است. در نیمه اول هم بازی پایاپای بود و خیلی خوب و بسته بازی می‌کردند. بین دو نیمه با صحبت‌هایی که ساپینتو کرد، بچه‌ها اشتباهاتشان را پوشش دادند و توانستیم خدا را شکر بازی خوبی انجام بدهیم. اول به دنبال این بودیم که بازی را ببریم و در ادامه نیتمان این بود، در صورت امکان گل‌های بیشتری بزنیم تا تفاضل گلمان در جدول رده بندی خوب شود که خوشبختانه این طور هم شد.

ویدئو: 297871

مربی استقلال در مورد پنالتی سید حسین که منجر به ناراحتی کادر فنی تیم هوادار و مشخصا ساکت الهامی شد، این طور توضیح داد: نظر ساپینتو این نبود و بلافاصله بعد از بازی هم از آقای الهامی عذرخواهی کرد. زمانی که مهدی قایدی پشت توپ ایستاد تا ضربه پنالتی را بزند، هوادارن از سید حسین خواستند جلو بیاید و ضربه پنالتی را بزند و او هم این کار را انجام داد و مهدی قایدی هم در نشان احترام به هوادار توپ را به دروازه بان و کاپیتان داد. به واقع این جابجایی به خاطر درخواست تماشاگران بود و اصلا بی احترامی در کار نبود.

مربی جوان استقلال در پایان در مورد دربی گفت: بچه‌های ما می‌دانند که این بازی خیلی برای ما مهم است. البته همیشه دربی مهم بوده، امیدوارم یک بازی خیلی خوب باشد و سه امتیازش را بگیریم.

دیدگاه‌ها