کد خبر : 1921428 | 27 فروردين 1402 ساعت 17:07 | 60.8K بازدید | 54 دیدگاه

لوکادیا با گل در تیم جدید استارت زد (ویدئو)

مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.

لوکادیا با گل در تیم جدید استارت زد (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، یورگن لوکادیا که در ابتدای فصل جاری به عضویت پرسپولیس درآمد و در ۹ مسابقه دور رفت لیگ برتر به میدان رفت و توانست نمایش درخشانی با زدن ۶ گل و قرار گرفتن در صدر جدول برترین گلزنان ارائه کند، به یکباره تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان گرفت و یحیی گل‌محمدی را با مشکل مواجه کرد و اخیرا تصمیم گرفت راهی چین شود و با باشگاه کانگژو قرارداد ببندد که امروز هم نخستین بازی خود را انجام داد.

مهاجم فصل گذشته بوخوم آلمان که حضورش در پرسپولیس کوتاه‌مدت و درخشان بود و جدایی‌اش این تیم را با شوک مواجه کرد، حالا در باشگاه جدیدش بدون توجه به اینکه سرخ‌پوشان از او شکایت کرده‌اند، به میدان رفت و موفق به گلزنی شد.

یورگن لوکادیا پس از تجربه حضور در آیندهوون هلند، برایتون انگلیس، هوفنهایم آلمان، سینسیناتی آمریکا، بوخوم و پرسپولیس، امروز برای کانگژو چین مقابل تیانجین تایگر به میدان رفت و در نخستین بازی خود درخشان ظاهر شد.

1853071

تیم کانگژو چین که در گذشته افشین قطبی را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود داشته، از ساعت ۱۵:۰۵ امروز در آخرین مسابقه هفته اول فصل ۲۰۲۳ سوپر لیگ چین به مصاف تیانجین تایگر رفت و با گلزنی لوکادیا به تساوی یک بر یک خارج از خانه دست پیدا کرد.

یورگن لوکادیا که در ترکیب ابتدایی کانگژو قرار گرفته بود، در دقیقه ۴۳ با دریافت پاس از دیابیاس اووسو، هموطن خود در این تیم، یک رقص پای تماشایی و دریبل رونالدویی انجام داد و با شوت زمینی پای چپ دروازه تیانجین تایگر را باز کرد تا در هفته اول سوپر لیگ چین، گلزنی کرده باشد.

ویدئو: 298006

دیدگاه‌ها