کد خبر : 1921489 | 27 فروردين 1402 ساعت 22:33 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

شادی جعفری از اولین گل لیگ برتری با گل‌گهر (عکس)

مدافع جوان گل‌گهر نخستین گل لیگ برتری خود را در یک رقابت حساس به ثمر رساند.

شادی جعفری از اولین گل لیگ برتری با گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در کنار استفاده از مهره‌های با تجربه در ترکیب خود مثل محسن فروزان، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، سید محمدرضا حسینی و ... حساب ویژه‌ای هم روی بازی دادن به جوانان باز کرده و پس از امیر قلعه‌نویی، حالا سعید الهویی نیز همین روند را ادامه داده که در دیدار اخیرشان برابر فولاد خوزستان نیز یکی از همین جوانان توانست گلزنی کند.

شاگردان الهویی پس از اینکه نیمه نخست را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشتند، در نیمه دوم فشار حملات خود را بیشتر کردند تا در مسابقه خانگی مقابل فولاد به برتری دست پیدا کنند که یکی از موقعیت‌های این تیم در دقیقه ۷۱ با ضربه پشت سر تماشایی امیر جعفری به گوشه دروازه کریستوفر نت رفت و تیمش را پیش انداخت.

1853216

امیر جعفری که سال گذشته پنج بازی برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و یکی از پدیده‌های این فصل بوده، در دیدار شب گذشته مقابل فولاد خوزستان پانزدهمین بازی خود را انجام داد و توانست نخستین گل لیگ برتری‌اش را با یک ضربه پشت سر دیدنی بزند که البته گل او در لحظات پایانی از سه امتیاز به یک امتیاز تغییر کرد.

این مدافع چپ ۲۰ ساله که توانسته جای شایان مصلح را در این پُست بگیرد، زیر نظر سعید الهویی سه بار در ترکیب ابتدایی گل‌گهر سیرجان قرار گرفته و یک گل به ثمر رسانده که امیدوار است همین روند را تا پایان فصل ادامه دهد و جایگاهش را تثبیت کند.

دیدگاه‌ها