کد خبر : 1921491 | 27 فروردين 1402 ساعت 22:57 | 18.4K بازدید | 3 دیدگاه

احمدعباسی و کریمی دبل کردند، طیبی گل زد؛

برتری پُر گل شاگردان شمسایی مقابل ازبک‌ها

فوتسالیست‌های ایران با جبران شکست یک نیمه‌ای به پیروزی پر گل مقابل تیم ازبکستان رسیدند.

 برتری پُر گل شاگردان شمسایی مقابل ازبک‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران که خود را آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌کند، از ساعت ۲۱ امشب در سالن شهید دستگردی ورزشگاه پاس قوامین مقابل تیم ازبکستان قرار گرفت.

1853222

ازبک‌ها که نمایش پایاپای مقابل شاگردان وحید شمسایی داشتند، در دقیقه ۱۲ روی اشتباه دروازه‌بان و بازیکن ایران توانستند توسط اختیار روپیف به گل اول دست پیدا کنند و در دقیقه ۱۹ هم با یک کار ترکیبی و شوت محکم زمینی توسط مظفر آخجانف به گل دوم برسند که البته سعید احمدعباسی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول با گلزنی از روی نقطه پنالتی دوم، اختلاف را به حداقل رساند.

ویدئو: 298038

با شروع نیمه دوم شاگردان شمسایی عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند و توانستند در دقیقه ۲۴ با ضربه فنی و بغل پای سعید کریمی به گل تساوی دست پیدا کنند.

ثانیه‌هایی پس از این گل، نوبت به کاپیتان حسین طیبی رسید که روی ضد حمله سریع بازیکنان تیم ملی، با یک شوت مطمئن و بدون نقص فوتسالیست‌های ایران را برای نخستین بار در این مسابقه تدارکاتی پیش بیندازد و نتیجه را سه بر دو کند.

1853223

ازبکستان در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی دوباره بازی را مساوی کرد، اما در ادامه دو گل تاکتیکی توسط سعید احمدعباسی و مهدی کریمی که هر دو بازیکن دومین گل خود را به ثمر رساندند، منجر به برتری پُر گل ۵ بر ۳ شاگردان وحید شمسایی در این مسابقه تدارکاتی شد.

1853224

دیدگاه‌ها