کد خبر : 1921531 | 28 فروردين 1402 ساعت 08:21 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

نصری دشمن جدید گالیته: علیه او افشاگری کنید!

سمیر نصری، ملی‌پوش سابق فوتبال فرانسه، از بازیکنان نیس در دوران گالیته خواست تا در مورد توهین او به بازیکنان مسلمان و سیاه پوست افشاگری کنند.

نصری دشمن جدید گالیته: علیه او افشاگری کنید!

به گزارش "ورزش سه"، سمیر نصری تاکید کرد که بازیکنان وظیفه دارند در مورد چنین مسائل مهمی صحبت کنند. او همچین به مربیانی چون کریستف گالیته پیشنهاد کرد که باید آگاهی خود را در مورد چالش های پیش روی بازیکنان مسلمان در ماه رمضان بالا ببرند.

او گفت: "امیدوارم بازیکنان در این مورد صحبت کنند چرا که موضوع مهمی است. مربیان هم باید بدانند که وقتی بازیکن روزه می گیرد، انرژی همیشه را ندارد و ظرفیتش به اندازه سایر بازیکنان نیست."

نصیری این اظهارات را بعد از افشای اتهامات اخیری که ژولین فورنیه، مدیر ورزشی سابق تیم نیس، علیه گالیته مطرح کرده بود انجام داده است. بر اساس این ایمیل که از سوی فورنیه برای شرکت مالک باشگاه نیس فرستاده شده بود، گالتیه به طور مشخص به او گفته بود تیم نیس نمی‌تواند این‌همه بازیکن سیاه‌پوست و مسلمان داشته باشد.

سمیر نصری در شرایطی بازیکنان آن دوره نیس را دعوت به افشاگری کرده که در صورت تایید این اتهامات توسط آنها، آینده کاری گالیته در پاری‌سن‌ژرمن با تهدید جدی مواجه خواهد شد چرا که این باشگاه اعلام کرده اثبات اتهامات، فورا این مربی را اخراج خواهد کرد.

گالیته اما روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی از خود در برابر این اتهامات دفاع کرده و گفت: "من برنمی تابم که اعتبار خودم و خانواده ام به این شکل خدشه دار شود. این اتهامات را رد می کنم و علیه کسانی که با اعتبارم بازی کرده اند شکایت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها