کد خبر : 1921657 | 28 فروردين 1402 ساعت 18:56 | 21.5K بازدید | 24 دیدگاه

خوش‌بینی عجیب ویسی: صد درصد در لیگ می‌مانیم!

سرمربی صنعت نفت با اطمینان از حفظ تیم شهر آبادان در لیگ برتر می‌گوید.

خوش‌بینی عجیب ویسی: صد درصد در لیگ می‌مانیم!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه روند قابل قبولی که طی هفته‌های گذشته طی کرده، موفق شد برابر پیکان در تهران به تساوی دست پیدا کند تا فاصله خود با منطقه امن جدول را به چهار امتیاز کاهش دهد.

ویسی که تیمش از بازی برابر سپاهان به فرم مطلوبی رسیده بود و این مسابقه را تنها با یک گل و در یک بازی نزدیک واگذار کرد، برابر مس کرمان به عنوان رقیب مستقیم خود به برتری بسیار ارزشمندی دست پیدا کرد تا جرقه‌ای از امید در بین هواداران و اعضای این تیم روشن شود.

با این حال شکست مس برابر پرسپولیس و امتیازگیری نفت برابر پیکان، سرمربی قهرمان اسبق لیگ برتر را به حفظ صنعت نفت در لیگ حسابی امیدوار کرده است.

1852742

ویسی که برای بازگشت به لیگ برتر انتخاب بسیار پرریسکی را داشت، در گفتگوی کوتاهش با خبرنگار ورزش سه، به طور جدی به بقای نفت در لیگ اطمینان دارد و با قاطعیت و ذکر چندباره عبارت "صد درصد"، از حفظ تیم شهر آبادان در لیگ می‌گفت.

ویسی که به نظر این روزها تمام تمرکز و توجهش روی زردپوشان آبادانی معطوف شده، در این صحبت کوتاه تنها به بیان اطمینانش از بقای صنعت بسنده کرد و گفتگوی طولانی‌تر را به زمانی دیگر موکول کرد.

گفتنی است صنعت نفت در چهار هفته پیش رو با نساجی، استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر بازی خواهد کرد و مس کرمان نیز برابر مس رفسنجان، تراکتور، ملوان و سپاهان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها