کد خبر : 1921754 | 29 فروردين 1402 ساعت 11:24 | 18.4K بازدید | 24 دیدگاه

مولر: لازم نیست کار سیتی را در 10 دقیقه تمام کنیم

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان شانس پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد.

مولر: لازم نیست کار سیتی را در 10 دقیقه تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

شاگردان توماس توخل در بازی رفت همین مرحله که هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد برگزار شد با سه گل برابر سیتیزن‌ها شکست خوردند تا کار سختی را در بازی برگشت پیش رو داشته باشند. 

عملکرد بایرن در آن دیدار انتقادهای بسیاری را از آنها به همراه داشت و بسیاری معتقد هستند که این تیم توانایی جبران سه گل دریافتی از تیم پپ گواردیولا را ندارد و از همین حالا از لیگ قهرمانان حذف شده است اما مولر نظر دیگری در این زمینه دارد. 

1853677

این مهاجم باتجربه و قدیمی بایرن در گفتگو با اسپورت وان در این باره اظهار داشت: «ما باور داریم که هنوز شانسی برای صعود داریم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که شروع خوبی داشته باشیم و لازم هم نیست که پس از 10 دقیقه سه گل به سیتی زده باشیم.»

او با اشاره به اهمیت حفظ ثبات در این دیدار اضافه کرد: «ما نیاز داریم که گلی بزنیم و آن را حفظ کنیم. اگر بتوانیم نیمه اول را با نتیجه 0-1 به رختکن برویم خیلی خوب است. اگر در دقیقه 80 هم گل دوم را بزنیم، هنوز حداقل 15 دقیقه فرصت خواهیم داشت که گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. من معتقد هستم که این کار کاملا محتمل و عملی است.»

دیدگاه‌ها