کد خبر : 1921763 | 29 فروردين 1402 ساعت 12:03 | 6.7K بازدید | 11 دیدگاه

تعجب کرمانی ها از درخواست نفت آبادان

شاید سه هفته پایانی لیگ همزمان شود!

در حالی که مقامات باشگاه نفت آبادان درخواست برگزاری بازی‌های همزمان این هفته از مسابقات لیگ برتر را داشتند که هفته قبل بازی خود را یک روز بعد از بازی مس کرمان برگزار کردند.

شاید سه هفته پایانی لیگ همزمان شود!

به گزارش ورزش سه، در روزهای گذشته مقامات نفت آبادان اصرار زیادی برای برگزاری بازی‌های همزمان این هفته لیگ برتر داشتند که این موضوع با واکنش کرمانی‌ها روبرو شده  و آن ها این سوال را مطرح می کنند که در این صورت چرا در بازی های هفته قبل که بازی نفت آبادان یک روز پس از بازی مس کرمان برگزار می شد، مقامات تیم نفت نگران عدم رعابت عدالت در برگزاری بازی‌های لیگ برتر نبودند.

در باز یهای این هفته لیگ برتر، برخلاف بازی‌های هفته قبل این بار تیم مس کرمان یک روز بعد از بازی نفت و نساجی برابر تیم مس رفسنجان به میدان خواهد رفت و بر اساس برنامه‌ای که چند هفته پیش از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود، سه بازی مس کرمان و نفت آبادان برابر رقیبانشان به صورت همزمان اعلام شده بود.

طبق اعلام قبلی مقامات سازمان لیگ قرار بود دو هفته پایانی بازی‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود که حالا شاید این اتفاق به دلیل حساسیت‌های بالا و پائین جدول در سه هفته پایانی بازی‌ها رخ دهد.

دیدگاه‌ها