کد خبر : 1921780 | 29 فروردين 1402 ساعت 12:49 | 32.9K بازدید | 6 دیدگاه

میلان به دنبال جذب ستاره جنجالی منچستریونایتد

میلان قصد دارد پیشنهادی را برای جذب میسون گرین‌وود، بازیکن پرحاشیه منچستریونایتد، ارائه کند.

میلان به دنبال جذب ستاره جنجالی منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، گرین‌وود در طول دوران حضورش در یونایتد توجه بسیاری را جلب کرده بود و انتظار می‌رفت که خیلی زود به یکی از بازیکنان درخشان این تیم تبدیل شود. 

اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و این بازیکن 21 ساله از ژانویه 2022 پس از این که به اتهام تجاوز، آزار جنسی و رفتار کنترل‌گرانه با نامزدش دستگیر شد، دیگر برای این تیم به میدان رفت. 

دادگاهی که در تاریخ دوم فوریه 2023 برگزار شد اعلام کرد که هیچ یک از این اتهامات به اثبات نرسیده و هیچ یک از افراد شاکی حاضر به شهادت در این باره نشدند و در نتیجه او بی‌گناه و آزاد شناخته می‌شود. 

1853718

این ستاره جوان یونایتد امیدوار بود که پس از صدور این رای بتواند بار دیگر به یونایتد برگردد، خصوصا که تا تابستان 2025 با این باشگاه قرارداد دارد اما اریک تن‌هاخ و دیگر بازیکنان این تیم علاقه‌ای به حضور دوباره او در اولدترافورد نداشتند. 

حالا رلوو خبر داده که باشگاه میلان قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو پیشنهادی را برای جذب این بازیکن به مدیران یونایتد ارائه کند. آنها به دنبال تقویت خط حمله این تیم هستند و گرین‌وود را گزینه مناسبی برای این کار می‌دانند. 

این در حالی است که چند باشگاه دیگر هم شرایط او را زیر نظر دارند اما این بازیکن ترجیح می‌دهد که برای مدتی از لیگ برتر و انگلیس دور باشد و میلان گزینه مناسبی برای او به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها