کد خبر : 1921850 | 29 فروردين 1402 ساعت 18:58 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

امید توخل بیشتر شد: چوپو موتینگ در تمرین بایرن

حضور اریک ماکسیم چوپو موتینگ در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن مونیخ پیش از دیدار با منچسترسیتی باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال حضور او در بازی فردا شب مطرح شود.

امید توخل بیشتر شد: چوپو موتینگ در تمرین بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اریک ماکسیم چوپو موتینگ ستاره مصدوم بایرن مونیخ دو روز پیش در تمرین این تیم به صورت انفرادی حضور داشت و با دیگر بازیکنان بایرن تمرین نکرد اما در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن حضور کامل چوپو موتینگ در تمرینات باعث دلگرمی هواداران مونیخی شده است.

1853840

بایرن مونیخ فردا شب در آلیانز آرنا میزبان منچسترسیتی است تا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف این تیم برود. بایرن بازی رفت را با نتیجه 3-0 واگذار کرده و فردا در خانه‌اش کار سختی برای برگرداندن نتیجه در پیش دارد. در این شرایط در اختیار داشتن همه مهره‌های تهاجمی برای توماس توخل امتیازی بزرگ به حساب می‌آید.

دو روز پیش وقتی خبر تمرین انفرادی چوپو موتینگ منتشر شد به نظر می‌رسید نرسیدن او به بازی برگشت با سیتی قطعی است. اما روزنامه آلمانی بیلد لحظاتی پیش با انتشار گزارش تمرین امروز بایرن اشاره کرد که این مهاجم کامرونی به صورت کامل با دیگر بازیکنان تیم تمرین کرده است.

1853841

بیلد در این گزارش مدعی شد که در حاشیه تمرین از منابع نزدیک به کادر فنی بایرن دریافته که چوپو موتینگ از نظر بدنی مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید توماس توخل می‌تواند در بازی فردا مقابل سیتی وارد زمین شود.

چوپو موتینگ چند بازی تیمش را به دلیل مصدومت از ناحیه کمر و زانو از دست داده بود. تمرین امروز اولین تمرین کامل مهاجم کامرونی با بایرن مونیخ از زمان این مصدومیت بوده است.

1853842

دیدگاه‌ها