کد خبر : 1921994 | 30 فروردين 1402 ساعت 12:37 | 19.7K بازدید | 20 دیدگاه

مسی‌ها در پانزدهمین رویارویی؛

این دربی کم‌اهمیت‌تر از دربی تهران نیست

یک روز پس از دربی تهران، تیم فوتبال مس رفسنجان در خانه از همنام کرمانی خود پذیرایی می‌کند.

این دربی کم‌اهمیت‌تر از دربی تهران نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و هفتم طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و یک روز پس از دربی تهران که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، شاگردان محمد ربیعی در خانه از مس کرمان میزبانی می‌کنند.

نتیجه این مسابقه برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. مس رفسنجان برای قرار گرفتن در رتبه چهارم با گل‌گهر و تراکتور رقابت تنگاتنگی دارد، و در سوی دیگر فاصله امتیازی صنعت نفت آبادان با مس کرمان در پایین جدول طی دو هفته اخیر به عدد 4 کاهش پیدا کرده است.

نکته دیگری که می‌تواند به حساسیت بیشتر بازی کمک کند اینکه رقیبان اصلی دو تیم کرمانی که تراکتور، گل‌گهر و صنعت نفت آبادان هستند، نتایج بازی‌هایشان تا پیش از سوت آغاز دربی کرمان مشخص شده و این موضوع می‌تواند انگیزه بازیکنان دو تیم برای کسب پیروزی در این مسابقه را افزایش بدهد.

گفتنی است مصاف مس کرمان و رفسنجان روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه برای پانزدهمین مرتبه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در 14 مصاف قبلی دو تیم که 12 بازی آن در لیگ دسته اول و یک مسابقه آن در جام حذفی و یک دیدار نیز در لیگ برتر برگزار شد، 5 پیروزی سهم مس کرمان و 5 برد برای مس رفسنجان بوده و چهار تقابل دو تیم نیز به تساوی کشیده است.

دیدگاه‌ها