کد خبر : 1922040 | 30 فروردين 1402 ساعت 16:15 | 12.7K بازدید | 13 دیدگاه

شاید دیبالا برسد

مورینیو: با احترام به فاینورد، ما به نیمه‌نهایی می‌رویم

ژوزه مورینیو، مربی رم، اطمینان دارد که تیمش فردا با حمایت هواداران، فاینورد را شکست داده و به نیمه نهایی لیگ اروپا خواهد رفت.

مورینیو: با احترام به فاینورد، ما به نیمه‌نهایی می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم فردا شب از ساعت 22.30 به وقت تهران، در ورزشگاه الیمپیکو، میزبان فاینورد از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپاست. بازی رفت هفته پیش در هلند با یک گل به سود فاینورد به اتمام رسید و جالوروسی باید فردا برای صعود با اختلاف دو گل پیروز شود.

1853270

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در نشست خبری این بازی ابراز اطمینان کرد که تیمش می‌تواند فردا با شکست فاینورد راهی نیمه‌نهایی شود.

مورینیو در پاسخ به انتقاداتی که از دفاعی بودن رم می‌شود، گفت: «به ما می‌گویند ما تیمی تدافعی هستیم و از طرف دیگر در فصل جاری 27 بار به تیر دروازه ضربه زده‌ایم. این دو موضوع کمی متناقض است. منظورم این نیست که بدشانس هستیم. نه، باید بهتر باشیم، ما موقعیت خلق می‌کنیم و این مهم است. فردا با یک گل اختلاف شروع می‌کنیم و به این معنی است که ما باید گل بزنیم. همه این ضربات به تیر دروازه گواهی می‌دهند که ما می‌دانیم چگونه موقعیت ایجاد کنیم و تیمی دفاعی نیستیم.»

مورینیو در مورد وضعیت دیبالا گفت: «دیبالا؟ صادقانه بگویم که نمی‌دانم آیا او فردا می‌تواند بازی کند یا خیر. ما تصمیم گرفتیم به پائولو 24 ساعت دیگر فرصت دهیم تا بفهمیم آیا او می‌تواند ریکاوری کند یا خیر. فردا صبح در تمرین وضعیت نهایی او مشخص می‌شود.»

1851886

مورینیو در مورد احتمال فیکس شدن ادواردو بووه و دیه‌گو یورنته گفت: «بووه همچنان باید پیشرفت کند. او جوان است اما قبلاً چند بازی را به عنوان شروع کننده انجام داده است. یورنته ولی متفاوت است، او تجربه بالایی دارد و در بالاترین سطح بازی کرده ولی باز هم زمان برد تا بتواند کاملا خودش را با ما وفق دهد؛ هرچند همین حالا تقریبا به خوبی با تیم هماهنگ شده است. آن‌ها دو گزینه دیگر برای ما هستند و بازیکنان مهمی هستند. هشت بازی لیگ باقی مانده به اضافه بازی فردا و اگر صعود کنیم، به تعداد بازی‌هایمان اضافه نیز خواهد شد. غیرممکن است که با همان ترکیب همیشگی بازی کنیم و باید به همه تا پایان فصل شانس بازی برسد.»

مورینیو در مورد شانس صعود تیمش گفت: «ما برای بازی فردا مطمئن هستیم و باور داریم که می‌توانیم صعود کنیم. هواداران نیز بی‌تاب این بازی هستند و ورزشگاه را پر می‌کنند. با احترام به فاینورد، معتقدم فردا با حمایت این هواداران، راهی دور بعد خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها