کد خبر : 1922087 | 30 فروردين 1402 ساعت 21:41 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: کاش هم صعود کنیم و هم 15 امتیاز برگردد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است، هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.

آلگری: کاش هم صعود کنیم و هم 15 امتیاز برگردد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در خانه اسپورتینگ به مصاف این تیم پرتغالی می‌رود تا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برای صعود به مرحله بعد تلاش کند.

یوونتوس هفته گذشته در تورین موفق شد اسپورتینگ را 1-0 شکست دهد و در بازی فردا از این نظر نسبت به حریف امتیاز خواهد داشت. آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت صعود به نیمه‌نهایی برای یووه بسیار مهم است.

او در عین حال به برگزاری دادگاه درباره فرجام‌خواهی یوونتوس از کسر 15 امتیاز از این تیم در سری آ اشاره کرد و گفت تیمش منتظر حکم دادگاه خواهد بود. قرار بود حکم دادگاه امشب اعلام شود، ولی صدور آن به فردا موکول شد. احتمال دارد تا زمان برگزاری جلسه بعدی دادگاه 15 امتیاز به یوونتوس برگردانده شود. در این صورت تیم آلگری به رتبه دوم جدول سری آ برخواهد گشت.

1854295

حکم دادگاه و احتمال بازگشت 15 امتیاز کسرشده از یووه
ما منتظر حکم دادگاهیم. می‌دانستیم که امروز برای یوونتوس روز مهمی است. وقتی حکم صادر بشود دیگر روی این ماجرا تمرکز نمی‌کنیم و به فکر بازی با اسپورتینگ خواهیم بود. این بازی برای ما خیلی مهم است. نباید به نتیجه بازی اول فکر کنیم. باید با ارائه عملکردی عالی بار دیگر حریف را شکست بدهیم.

آخرین اخبار مصدومان یوونتوس
شزنی حالش خوب است. رابیو را هم در اختیار داریم. رابیو در همه تمرین‌ها شرکت داشت. اما درباره یکی از هافبک‌ها و یکی از بازیکنان خط حمله هنوز شک دارم. کیه‌زا یکی از آنهاست.

یوونتوس با دفاع چهار نفره مقابل اسپورتینگ قرار می‌گیرد؟
دفاع 4 نفره؟ مسئله دفاع چهار نفره نیست، چرا که اسپورتینگ نسبت به ساسولو متفاوت بازی می‌کند. ما باید توپ را از دست ندهیم، چون از دست دادن توپ مقابل اسپورتینگ خطرناک است. باید از دقیقه اول حریف را پرس کنیم. این خیلی مهم است. باید از نظر تاکتیکی بهتر بازی کنیم و با سرعت بالا و نشان دادن شخصیت تیمی‌مان دست بالا را داشته باشیم.

فردا به دنبال استفاده از ضدحمله‌ها خواهید بود؟
می‌دانیم بازی فردا بازی‌ای طولانی خواهد بود و حتما در برخی دقایق کار برای ما سخت خواهد شد. چون مقابل تیمی عالی قرار می‌گیریم که سازمان‌یافته است و به خصوص با بازیکنان باتکنیکی که دارد می‌تواند مشکل‌ساز بشود.

دیدگاه‌ها