کد خبر : 1922117 | 31 فروردين 1402 ساعت 04:30 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

نتیجه بازی قبل هوادار روی ما تاثیر نمی‌گذارد؛

جعفری: اولین گل لیگ‌ برتری‌ام در روزی جنجالی بود

امیر جعغری امیدوار بود اولین گل لیگ برتری‌اش با سه امتیاز همراه شود، ولی این اتفاق نیفتاد و فولاد گل تساوی را در ثانیه پایانی زد.

جعفری: اولین گل لیگ‌ برتری‌ام در روزی جنجالی بود

به گزارش "ورزش سه"، گل گهری‌ها دو هفته است در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌اند و تمام تمرکزشان روی کسب سه امتیاز دیدار با هوادار است. امیر جعفری در مورد دیدار گل‌گهر و فولاد به خبرنگار ما گفت: بازی با نتیجه تساوی تمام شد و گل لحظه آخر ناراحتمان کرد، ولی در مجموع دو تیم خوب کار کردند.

او در مورد به ثمر رساندن اولین گل لیگ برتری خود ادامه داد: حس خیلی خوبی بود و‌ دوست داشتم این گل با سه امتیاز همراه شود، ولی آن گل دقیقه آخری کار را خراب کرد. اما در کل خوشحالم که گل زدم و‌ کمک کردم.

این بازیکن در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: این بازی برای هر دو ‌تیم جنجالی بود. ما یک‌ اخراجی و یک پنالتی داشتیم و داوری خیلی ضعیف بود. امیدوارم بازی بعدی بهتر باشد. در مورد پنالتی، داور ندید که آقا محسن جلوتر آمده وگرنه تکرار می‌کرد. اما در دقایق آخر بوحمدان باید اخراج می‌شد و هر دو تیم ضرر کردند. فقط فولاد ضرر نکرده است.

1751205

مدافع گل گهر در مورد باخت و تساوی متوالی گفت: ما بدشانس بودیم. در بازی با ذوب موقعیت‌های زیادی داشتیم و در دقایق آخر گل خوردیم. در این بازی هم در دقیقه ۶+۹۰ برد را با مساوی عوض کردیم. تیم ما خوب بازی می‌کند ولی بدشانسی می‌آوریم. امیدوارم از بازی بعد روند بردها آغاز شود.

وی در خصوص اینکه چه رتبه‌ای در ادامه کسب می‌کنند توضیح داد: باید چهارمی خود را حفظ کنیم و نگاه ویژه‌ای به جام حذفی داریم. در ادامه مسیر نتایج بهتری می‌گیریم، چون تیم‌مان خوب بازی می‌کند و بخاطر بدشانسی نتایج مطلوب نگرفتیم.

جعفری در مورد اینکه حواشی مربوط به هوادار روی بازی‌شان تاثیرگذار بود یا خیر افزود: قطعا تیم هوادار خیلی خوب است و مربی خوبی دارد و چنین چیزهایی در فوتبال پیش می‌آید ‌‌خوردن شش گل در اروپا هم هست و این عادی است. این موضوع روی تمرینات ما هیچ اثری نمی‌گذارد.

دیدگاه‌ها