کد خبر : 1922217 | 31 فروردين 1402 ساعت 13:23 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

رییس بایرن: هنوز انتخابم توخل به‌جای ناگلزمان است!

هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید از انتخاب توماس توخل و برکناری یولیان ناگلزمان پشیمان نیست.

رییس بایرن: هنوز انتخابم توخل به‌جای ناگلزمان است!

به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی به معنای حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان بود.

آنها نتوانستند شکست 0-3 در بازی رفت برابر سیتی را جبران کنند و عملکرد این تیم و شرایطی که در چند هفته اخیر تجربه کرده باعث شد که موجی از انتقادات علیه بایرن به راه بیفتد.

بسیاری از کارشناسان و هواداران بایرن از تصمیم ناگهانی مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با ناگلزمان و به خدمت گرفتن توخل عصبانی و ناراحت هستند، خصوصا که این مربی آلمانی در شش بازی گذشته که روی نیمکت بایرن حضور داشته تنها دو پیروزی به دست آورده است.

در حالی که بسیاری از آنها خواهان برکناری اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ شده‌اند، هاینر معتقد است که این تصمیم باشگاه بایرن مونیخ کاملا درست بوده است.

1854543

او در گفت‌وگو با اسپورت وان در پاسخ به این سوال که آیا امروز هم حاضر بود دوباره توخل را جانشین ناگلزمان کند اظهار داشت: «قطعا! پیشرفت تیم تحت هدایت ناگلزمان نشان داد که تمامی پتانسیل بازیکنان در زمین به کار گرفته نشده است.»

هاینر درباره برنامه بایرن برای خریدهای تابستانی اضافه کرد: «مشخص است که ما بازیکن شماره 9 خوبی که بتواند شرایط را در خط حمله تغییر دهد نداریم. مطمئنا تیم را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم در لیگ و لیگ قهرمانان برای قهرمانی رقابت کنیم.»

دیدگاه‌ها