کد خبر : 1922224 | 31 فروردين 1402 ساعت 14:15 | 100.3K بازدید | 123 دیدگاه

سیتی به سبک پپ بازی نمی‌کند

این منچسترسیتی هرگز من را نمی‌ترساند

گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال امسال کار راحت‌تری برابر این تیم خواهد داشت.

این منچسترسیتی هرگز من را نمی‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با تساوی شب گذشته برابر بایرن و به لطف پیروزی 3-0 بازی رفت توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و در این مرحله باید به مصاف رئال مادرید برود. دو تیم در فصل گذشته نیز برای رسیدن به فینال برابر هم قرار گرفتند و در نهایت رئال مادرید بود که در مجموع دو بازی 6-5 پیروز شد. بسیاری معتقدند سیتی با ارلینگ هالند و خولین آلوارز، تیم بهتری نسبت به فصل قبل است و این بار می تواند از سد رئال بگذرد ولی گوتی چنین عقیده‌ای ندارد.

1854551

گوتی که کارشناس برنامه ال‌چیرینگیتو است، در مورد منچسترسیتی گفت: «صادقانه بگویم که این منچسترسیتی هیچ ترسی در من ایجاد نمی‌کند. معتقدم این بیشتر سیتی ارلینگ هالند است تا سیتی پپ گواردیولا. سیتی تغییر سبک داده و دیگر مثل تیم‌های گواردیولا بازی نمی‌کند. آنها بیشتر از قبل توپ از دست می‌دهند و بیشتر نیز به کارهای دفاعی می‌پردازند.»

1854550

گوتی ادامه داد: «نسبت به فصل قبل، سیتی با تعداد بازیکنان زیاد حمله نمی‌کند و نیروهای تهاجمی این تیم درون محوطه جریمه حریف پرشمار نیستند. گواردیولا با هالند دیگر نیاز به ضدحمله ندارد و می‌داند که با هافبک‌های فوق العاده‌اش و شم گلزنی هالند می‌تواند در هر مقطع از بازی به گل برسد. سیتی در فصل گذشته بسیار ترسناک‌تر بود ولی رئال باز هم توانست این تیم را شکست دهد. نیمه نهایی برابری را شاهد خواهیم بود و هر دو تیم در یک سطح قرار دارند. امیدوارم باز هم رئال را در فینال ببینیم.»

دیدگاه‌ها