کد خبر : 1922259 | 31 فروردين 1402 ساعت 21:24 | 45.4K بازدید | 44 دیدگاه

لیست اسطوره‌های منچستریونایتد به انتخاب وین رونی

رونالدو و فرگوسن اسطوره‌اند، کانتونا و اسکولز نه!

وین رونی معتقد است کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن از اسطوره‌های منچستریونایتد هستند اما نام اریک کانتونا و پل اسکولز در فهرست اسطوره‌های این ستاره سابق شیاطین سرخ به چشم نمی‌خورد.

رونالدو و فرگوسن اسطوره‌اند، کانتونا و اسکولز نه!

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس فهرستی از اسطوره‌های منچستریونایتد ارائه داد و البته نام خودش را از این فهرست کنار گذاشت. با این حال، لیستی که وین رونی از اسطوره‌های باشگاهش ارائه کرد شامل نام‌هایی بزرگ نمی‌شود و همین باعث شده صحبت‌های او در این مصاحبه خبرساز شود.

وین رونی با وجود انتقادهای گاه و بی‌گاهش از کریستیانو رونالدو او را در کنار سر الکس فرگوسن از جمله اسطوره‌های باشگاه می‌داند اما اریک کانتونا و پل اسکولز را اسطوره شیاطین سرخ نمی‌داند.

او در این مصاحبه در پاسخ به این سوال که اسطوره‌های یونایتد از نظر او چه کسانی بوده‌اند گفت: "سر الکس که بدون شک در فهرست اسطوره‌ها است. به نظرم کریستیانو رونالدو هم باید در این فهرست باشد. رایان گیگز هم همین‌طور. و احتمالا جرج بست."

1854635

با اینکه وین رونی در ادامه صحبت‌هایش گفت اسم‌های بزرگ دیگری هم می‌توانند در این فهرست باشند اما اسم نبردن او از سر بابی چارلتون، اریک کانتونا و پل اسکولز خبرساز شده است.

رونی در ادامه گفت: "من شخصا خیلی دلم می‌خواست برای سر الکس بازی کنم. من که اهل شهر لیورپول و هوادار اورتون بودم همیشه یک نگاهم به یونایتد بود و باید اعتراف کنم علتش فقط و فقط سر الکس بود. دوستش داشتم و امیدوار بودم بتوانم برایش بازی کنم."

1854636

وین رونی در حال حاضر هدایت باشگاه دی‌سی یونایتد در لیگ MLS را بر عهده دارد. تیم او اما در این لیگ شرایط خوبی ندارد و در جدول کنفرانس شرقی این لیگ در رتبه یازدهم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها