کد خبر : 1922412 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 18:03 | 29.5K بازدید | 14 دیدگاه

هامان نشست خبری توخل را به هم ریخت!

یک خبرنگار آلمانی امروز در نشست خبری بایرن از توماس توخل با ذکر نام دیتمار هامان سوالی پرسید که سرمربی بایرن را ناراحت کرد. این خبرنگار در همین نشست از توخل عذرخواهی کرد.

هامان نشست خبری توخل را به هم ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت‌نشین بودن توماس مولر در دیدار اخیر بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی و احتمال نیمکت‌نشینی دوباره او در بازی فردا مقابل ماینتس باعث ایجاد تنش در کنفرانس مطبوعاتی توماس توخل شد.

دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ، پیش از این از تصمیم توخل برای نیمکت‌نشین کردن مولر انتقاد کرده و گفته بود: "بگذارید خیال‌تان را راحت کنم و اینطور بگویم که به نظر من توماس مولر فصل آینده با حضور توماس توخل روی نیمکت، دیگر بازیکن بایرن نخواهد بود".

1854915

در نشست خبری امروز توخل پیش از بازی مقابل ماینتس یک خبرنگار از او درباره انتقاد هامان پرسید. توخل در پاسخ گفت: "من شخصا از واکنش توماس به تصمیمم تحت تاثیر قرار گرفتم. این را می‌فهمم که شما حتما کارشناسی پیدا می‌کنید که بگوید مولر دیگر هرگز بازی نخواهد کرد. ولی مطمئنم کارشناس دیگری هم پیدا می‌شود که بگوید مولر در تیم توماس توخل فصل آینده حتما بازی می‌کند. حتی شاید بتوانید کسی را پیدا کنید که بگوید توماس به عنوان شماره 6 در مرکز میدان بازی خواهد کرد یا به عنوان شماره 9 در نوک خط حمله. این چرخ را می‌توان تا ابد چرخاند. ولی من می‌گویم در حال حاضر روی‌هم‌رفته همه چیز مرتب است. من کسی هستم که تصمیم گرفتم توماس بازی نکند و این تصمیم سختی بود. گفتن این تصمیم به توماس برای من از هر کس دیگری سخت‌تر بود. ولی این وظیفه من است. واکنش او درخشان بود. اصلا انتظار نداشتم اینقدر راحت بپذیرد. مسئله این است که احترام حفظ بشود. واکنش توماس واقعا عالی بود".

خبرنگار آلمانی که متوجه ناراحتی توخل شده بود از او عذرخواهی کرد و گفت: "بله البته، شرایط خاصی است چون او یکی از اسطوره‌های بایرن است. من عذر می‌خواهم ...".

توخل در ادامه گفت: "بله البته. برای همین است که من برای توماس حداکثر احترام را قائلم. او همیشه تصمیم‌هایی که درباره‌اش می‌گیرم را از خودم خواهد شنید. تا قبل از شروع بازی هیچکس چیزی در این باره نخواهد دانست. او استحقاق این احترام را دارد و من برایش اهمیت ویژه‌ای قائلم".

دیدگاه‌ها