کد خبر : 1922417 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 18:30 | 50K بازدید | 48 دیدگاه

فوتبال که پلی‌استیشن نیست

پپ: به هالند گفتم اوپامکانو لیز می‌خورد و گل می‌زنی!

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار با شفیلدیونایتد سوال و جواب جالبی درباره شیوه گلزنی ارلینگ هالند داشت و پای اشتباه اوپامکانو در دیدار رفت تیمش مقابل بایرن را به میان کشید.

پپ: به هالند گفتم اوپامکانو لیز می‌خورد و گل می‌زنی!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که با حذف بایرن مونیخ راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شده، این روزها کاملا سرحال به نظر می‌رسد. این را می‌شد امروز در کنفرانس خبری او پیش از دیدار فردای سیتی با شفیلدیونایتد در جام حذفی دید.

در اواخر این نشست مطبوعاتی گواردیولا در پرسش و پاسخی با یک خبرنگار که از او درباره شیوه گلزنی ارلینگ هالند و تعداد ضربه‌های او به توپ قبل از گلزنی پرسیده بود صحبت‌های جالبی مطرح کرد و حتی با مطرح کردن اشتباه اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، در دیدار رفت تیمش با بایرن مونیخ شوخی کرد.

خبرنگار از پپ پرسید: استفاده ارلینگ هالند از کمترین تعداد ضربه به توپ در موقعیت‌های مستقیم گلزنی را چطور توضیح می‌دهی؟

پپ در پاسخ گفت: "این فوتبال است. گاهی شما یک ضرب می‌زنید، گاهی سه ضرب و گاهی 10 ضرب. فوتبال مثل پلی‌استیشن نیست که دسته دست من باشد و تنظیم کنم که با چند ضرب گل بزند". ‌

1854927

سرمربی منچسترسیتی در ادامه بحث اشتباه دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، در دیدار رفت منچسترسیتی با آن تیم را مطرح کرد و گفت: "آخر این چه حرفی است. بله، می‌دانی که، قبل از بازی گفتم ارلینگ، اوپامکانو در دقیقه 65 یا 70 لیز می‌خورد و تو می‌توانی با سه ضرب گل بزنی! بله، گاهی با یک ضرب و گاهی به سه ضرب گل می‌زنید. بستگی به موقعیت دارد".

1854928

خبرنگار در ادامه گفت که ولی هالند در دورتموند به مراتب با تعداد ضربه‌های بیشتری به توپ به گل می‌رسید. پس حتما چیزی تغییر کرده است.

گواردیولا این را نپذیرفت و گفت: "نه، ببینید، به عنوان یک مهاجم بهترین راه رسیدن به گل همیشه تک‌ضرب است. یعنی با همان ضربه اول. چون سریع‌تر است. چون دروازه‌بان و مدافعان آماده نیستند. ولی گاهی به ضرب‌های بیشتری احتیاج دارید. موقعیت به شما دیکته می‌کند که چه باید بکنید. گاهی در ضدحمله این فرصت را به دست می‌آورید و گاهی نه".

1854933

دیدگاه‌ها