کد خبر : 1922725 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 09:20 | 25.6K بازدید | 6 دیدگاه

کان:

ناگلزمان به خاطر قهرمانی این فصل اخراج نشد

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل اخراج یولیان ناگلزمان صرفا در خطر بودن قهرمانی‌های این فصل نبوده است.

ناگلزمان به خاطر قهرمانی این فصل اخراج نشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته بار دیگر با حضور توماس توخل روی نیمکتش در کسب پیروزی ناکام ماند و با نتیجه 1-3 برابر ماینتس شکست خورد. 

این باخت و پیروزی پر گل بروسیا دورتموند پس از آن به این معنا بود که بایرن با یک امتیاز اختلاف صدر جدول را به رقیب قدیمی واگذار کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. 

این اتفاق موج انتقادها از تصمیم مدیران بایرن برای برکناری ناگلزمان و به کار گرفتن توخل را تشدید کرد، چرا که بسیاری معتقد بودند آنها چنین تصمیمی را به این دلیل گرفتند که قهرمانی‌ در رقابت‌های این فصل را در خطر می‌دیدند و حالا همه چیز برای آنها از دست رفته است. 

1854681

کان در گفتگو با ZDF در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت :«من همیشه درباره اهداف بلند مدت صحبت کرده‌ام. مسئله فقط اهداف این فصل نیست. البته که همه ما دوست داریم در جام حذفی پیشروی کنیم و شرایط برابر سیتی کمی دشوارتر بود چون آنها بهترین تیم اروپا هستند و صعود برابر آنها آسان نیست.»

او همچنین درباره شایعه برکناری‌اش گفت: «این شایعه مربوط به روزنامه‌ها نیست. اگر درست متوجه شده باشیم، یکی از صفحات در توییتر چیزی در این باره نوشت و همه ناگهان به آن استناد کردند. به همین شکل ناگهان همه چیز بزرگ شده و درباره آن جوسازی کردند. تنها هدف من در حال حاضر این است که فصل را با قهرمانی لیگ به پایان برسانیم و سپس برای رسیدن به اهداف فصل بعدی حمله کنیم.»

دیدگاه‌ها