کد خبر : 1922846 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 19:02 | 45.1K بازدید | 20 دیدگاه

با لبخند و مشت‌های گره‌کرده؛

جشن بزرگ یحیی علیه دونادونی (عکس)

یحیی گل‌محمدی که پیش از بازی واکنش جالبی به شایعات حول نیمکت پرسپولیس داشت با برد بزرگ در دربی نشان داد کُت تن چه کسی است.

جشن بزرگ یحیی علیه دونادونی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کنفرانس پیش از دربی حساس صدم، تحت تاثیر شایعات شکل گرفته اطراف نیمکت پرسپولیس بود که البته با واکنش جالب و کنایه‌آمیز یحیی همراه بود.

گل‌محمدی روز گذشته به شایعه حضور دونادونی در پرسپولیس پرداخت و با کنایه پرسید: «اگر من نتیجه بگیرم، او را به کجا می‌فرستند؟» حالا او نتیجه گرفته و در مستطیل سبز هم علیه همه شایعات کار کرده است.

1855965
1855966

سرمربی پرسپولیس که فصل سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود، می‌دانست تنها پیروزی در دربی می‌تواند امید کسب قهرمانی لیگ را زنده نگه دارد و در نهایت تقابل او در این نبرد تمام عیار با سرمربی پرتغالی استقلال به سود قرمزها شد.

یحیی گل‌محمدی پس از سوت پایان پیام حیدری، در حالی که لحظات پراسترسی را پشت سر گذاشته بود، بالاخره لبخند بر لبانش دیده می‌شد و با مشت‌هایی گره کرده در میان تشویق هواداران سرخپوش به برپایی جشن پیروزی پرداخت‌.

1855968

حالا یحیی گل‌محمدی بار دیگر در اوج محبوبیت به سر می‌برد و یک برد بزرگ دیگر به نام او ثبت شده است. یحیی در پی کسب سومین جام قهرمانی لیگ به عنوان سرمربی پرسپولیس است و تا لحظه آخر از نبرد دست برنخواهد داشت.

عکس: امیرحسین خیرخواه و علی عوض‌زاده

دیدگاه‌ها