کد خبر : 1922870 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 19:46 | 63.1K بازدید | 15 دیدگاه

رفیعی: نیازی نیست جواب آقای ساپینتو را بدهم

هافبک پرسپولیس پس از پایان بازی و‌ حضور در میکسدزون به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

رفیعی: نیازی نیست جواب آقای ساپینتو را بدهم

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که در طول دربی بازی مؤثری از خود به نمایش گذاشت، در پاسخ به روند بازی و سه بازی باقی‌مانده تا قهرمانی اینگونه پاسخ داد:فکر کنم بازی باکیفیتی بود. حضور هواداران و افزایش تعداد آنها باعث شد که به کیفیت بازی اضافه بشود. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است؛ مهره‌های عالی، کادر فنی و هواداران خوبی را در اختیار دارد و بازی خوبی هم از خودشان به نمایش گذاشتند، ولی با همه احترام به آن‌ها، به نظرم ما برای پیروزی شایسته‌تر بودیم.
توان زیادی گذاشتیم و فشار زیادی را آوردیم.
این مدت فشارهای تمرینی زیادی را تحمل کردیم برای اینکه بازی خوبی را داشته باشیم.
خداقوت می‌گویم به تیم خوب استقلال، بچه‌های خودمان ‌و تبریک می‌گویم به هوادارانمان.

ویدئو: 298631

رفیعی در پاسخ به کری ساپینتو پیش از بازی و صحبت ایشان در مورد اینکه حتی رئال مادرید را هم می‌برند، گفت: طبیعی است دیگر. بالاخره هرکسی یک راه و‌ روش دارد. شاید آقای ساپینتو ذهنیت این را داشت که مثلا با این حرف‌ها، یک فشار روحی و روانی را روی تیم‌ ما بگذارد.
به هر حال حتما ایشان می‌دانند و در جریان هستند یا به ایشان گفتند که تیم پرسپولیس چه تیمی هست. بازیکنان و کادر فنی باتجربه‌ای دارد. به هر  حال نظر خود را گفتند. نمی‌خواهم که به این‌ موضوع بپردازم؛ ما بازی را بردیم و خوشحالم بابت این برد. نیازی نمی‌بینم که به ایشان پاسخ بدهم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به ادامه روند پرسپولیس در لیگ ادامه داد: لیگ به هر حال در یک شرایط حساس و‌ فشرده در حال ادامه است. تیم سپاهان خیلی خوب در حال نتیجه‌گیری است. تیم استقلال هم تیم باکیفیتی است. ما هم خدا را شکر شرایط خوبی داریم و باید در این چند بازی تمام تلاش خود را به کار ببریم و تمام امتیازات را جمع کنیم و منتظر این بمانیم که اتفاق خاصی بیفتد و بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول تغییر بدهیم.

وی در مورد احتمال لغزش سپاهان در بازی‌های آتی گفت: در فوتبال همه چیز امکان‌پذیر است. ما خودمان امتیازاتی را از دست داده‌ایم که معمولا در بازی‌هایی بود که انتظار آن‌ را نداشته‌ایم. در فوتبال همه چیز امکان‌پذیر است. ما تا لحظه آخر موظف هستیم‌ که تلاش کنیم.

سروش در مورد شانس قهرمانی‌‌‌ پرسپولیس این‌طور بیان کرد: اگر یک‌ درصد‌ شانس داشته باشیم، نود و نه درصد امید داریم. وظیفه ما این است که کار خود را خوب انجام‌ بدهیم و این کار را تا روز آخر پیش می‌بریم.

رفیعی در پاسخ به صحبت‌های افشین پیروانی و مسائل مالی نیز ترجیح داد صحبتی نکند و با تبریک‌ هواداران میکسدزون را ترک کند.

دیدگاه‌ها