کد خبر : 1922879 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 20:08 | 62.5K بازدید | 18 دیدگاه

دست این بازیکنان را می‌بوسم

انتقاد شدید خسرو: چرا آجورلو را عوض کردید!

دستیار ایرانی ساپینتو علیه تغییرات مدیریتی تیمش موضع‌گیری کرد.

انتقاد شدید خسرو: چرا آجورلو را عوض کردید!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال تهران در صدمین شهرآورد پایتخت مغلوب حریف سنتی خود شد تا به نظر کارش برای قهرمانی تمام شده باشد. اتفاقی که باعث شد تا اکثر بازیکنان و مربیان این تیم ترجیح بدهند صحبتی با رسانه‌ها و خبرنگاران نداشته باشند.

با این حال خسرو حیدری پس از بازی، در میکسدوزن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه به صورت خلاصه سوال و مشروح پاسخ می‌خوانید؛

* صحبت در مورد بازی؟

- استقلال چندبازی قبل نبودیم و دربی هم از تک موقعیت‌ها باید استفاده کرد. حریف هم موقعیت خاص نداشت و آن صحنه هم صد درصد نبود ولی به هرحال گل خوردیم. می‌توانم بگویم باید از این بازیکنان تشکر کرد که با این همه فشار بازی کردند. از آسیا حذف شدیم. یک هزار تومانی شب عید نگرفتند بازیکنان. در آسیا هم راحت حذف شدیم و تیم رقیب را فرستادیم.

ویدئو: 298660

* حذف قطعی از آسیا؟

- بله صد درصد حذف شدیم، چرا راستش را نگوییم؟ حذف شدیم صد درصد و متاسفانه خیلی تیم ما زیر فشار بود. دم این بازیکنان گرم. دستشان را می‌بوسم چون بدون پول غیرت گذاشتند. هیچ کس سراغی نمی‌گرفت. خود هواداران همه چیز را می‌دانند. بعد از این که ما حذف شدیم همه آمدند و پول را پرداخت کردند چه فایده؟ تیم تحت فشار بود. دست بچه‌ها گرم که خیلی بردهای خوبی آوردیم و امروز خوب نبودیم.

* از دست رفتن قهرمانی؟

- ما هنوز شانس داریم در لیگ و حذفی و هیچ چیز تمام شده نیست. تا لحظه آخر می‌جنگیم برای جام گرفتن.

ویدئو: 298659

* درصد دریافتی؟

- چهل درصد حدودا بازیکنان گرفتند. شب عید یک هزار تومانی دریافتی نداشتند. من این همه سال بازی کردم هر مدیری در استقلال بوده شب عید پرداختی داشته. چند مدیر عوض کردند؟ اصلا چرا آجورلو عوض شد؟ اگر ایشان رفته و فتح الله زاده آمده، پس بعد از آن چه اتفاقی افتاد؟ از آسیا حذف شدیم. بازیکنان پول نگرفتند. ضربه‌اش را هم فقط بازیکنان و هواداران خوردند. از هواداران معذرت می‌خواهم شرمنده آنها شدیم ولی آنها می‌دانند بازیکنان از جان خود مایه گذاشتند. این تیم و کادر فنی آن شایسته تقدیر است. استراماچونی را داشتیم که به خاطر 100 هزار دلار قهر کرد و رفت و پول فصل بعدش را هم گرفت. خود ساپینتو با این که پولش را نگرفته بود و می‌توانست فسخ کند، ماند چون بازیکنان دوستش داشتند و بازیکنان هم به خاطر هواداران و ساپینتو بازی کردند.

* دریافتی سایر اعضا؟

- امسال هیچ چیز سر جایش نبود. نمی‌دانم چرا عوض شد آقای آجورلو.

* باخت به مدعیان؟

- گل گهر را در اینجا بردیم. باخت به تراکتور هم اتفاق بود. دیدید سپاهان هم باخت. امروز هم به بازیکنان گفتیم باید شجاع باشید و از تک موقعیت‌ها استفاده کنید. به نظرم باید مساوی می‌شد بازی ولی خب باختیم.

دیدگاه‌ها