کد خبر : 1922890 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 20:53 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

عذرخواهی کاپیتان تاتنهام: این نتیجه شرم‌آور است

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، بعد از شکست 6-1 مقابل نیوکاسل، تایید کرد که تیمش فاقد قدرت جنگندگی لازم بوده است.

عذرخواهی کاپیتان تاتنهام: این نتیجه شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که امروز میهمان نیوکاسل بود، در همان 21 دقیقه ابتدایی، 5 بار دروازه‌اش را باز شده دید. جیکوب مورفی و الکساندر ایزاک هر یک دو بار دروازه لوریس را باز کردند و دیگر گل میزبان را جوئلینتون به ثمر رساند.
در حالی که لوریس به دلیل مصدومیت، بین دو نیمه تعویض شد، هری کین در ابتدای نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در دقایق پایانی نیوکاسل به گل ششم رسید تا این دیدار با یک نتیجه غیرمنتظره به پایان برسد.
لوریس در پایان بازی گفت: "این نتیجه واقعا خجالت آور است. باید از هواداران‌مان عذرخواهی کنیم.ما امروز چهره خوبی از خودمان نشان ندادیم. نتوانستیم با نمایش نیوکاسل برابری کنیم. 

1856075
ما از همه جنبه‌های ضعیف‌تر بودیم. ما کاملا نیمه اول را از دست دادیم. نتیجه دیدار امروز واقعا دردناک است. در مورد تاکتیک صحبت نمی‌کنم، ما نتوانستیم بجنگیم. 
نیوکاسل نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. آنها بسیار تهاجمی و هجومی بودند. ارزیابی این شرایط خیلی دشوار است. ما فاقد غرور لازم بودیم. در 20 دقیقه، 4 گل خوردیم. حتی نتوانستیم واکنش نشان بدهیم و برگردیم.
ما تلاش می‌کنیم تا دلایلی پیدا کنیم اما اولین نکته این است که ما فاقد جنگندگی بودیم. در فوتبال اگر بخواهید به زمین بروید بدون اینکه تلاش کنید تهاجمی ظاهر شوید، کار سخت می‌شود."

دیدگاه‌ها