کد خبر : 1922996 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 10:59 | 30.3K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره محبوب جدید برنابئو: جانشین بر حق راموس

ادر میلیتائو، مدافع برزیلی، جایگاه پسر خاصی در ترکیب رئال مادرید و بین هواداران این تیم پیدا کرده است.

ستاره محبوب جدید برنابئو: جانشین بر حق راموس

به گزارش "ورزش سه"، جدایی راموس از رئال مادرید در کمال ناباوری صورت گرفت و اعتراض و ناراحتی شدید هواداران این تیم را به همراه داشت. 

آنها معتقد بودند که چنین رفتاری با کاپیتان این تیم درست نیست و این بازیکن هنوز این توانایی را دارد که به حضورش در سطح اول فوتبال اروپا و در قلب خط دفاعی رئال ادامه دهد. 

اما تصمیم فلورنتینو پرز متفاوت بود و شاید بسیاری از هواداران رئال در آن زمان به شدت نگران وضعیت خط دفاعی این تیم و حتی گل‌‎های زده بودند، چرا که راموس هر سال یکی از گلزنان برتر تیمش به حساب می‌آمد. 

1856346

حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی تا حد زیادی حل شده و میلیتائو توانسته نمایش درخشانی را به عنوان جانشین راموس با پیراهن رئال مادرید ارائه دهد. 

او که یکی از سدهای محکم دفاعی این تیم در چند سال اخیر بوده، امسال توانسته روی توانایی‌اش برای باز کردن دروازه حریف هم کار کند و حالا به اولین مدافع پس از راموس تبدیل شده که توانسته در یک فصل هفت گل برای رئال به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است. 

غیبت میلیتائو در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به یکی از معضلات بزرگ رئال تبدیل شده است، چرا که او نقش مهمی به عنوان مدافع میانی برای تیم کارلو آنچلوتی ایفا می‌کند و نبودش در زمین برابر ارلینگ هالند ممکن است کار را برای رئال سخت کند.

دیدگاه‌ها