کد خبر : 1923011 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 11:56 | 62.8K بازدید | 13 دیدگاه

گل جنجالی حجازی در دربی حجاز

الهلال دومین غول عربستان را هم قربانی کرد

الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

الهلال دومین غول عربستان را هم قربانی کرد

به گزارش ورزش سه، الاتحاد روز گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان میزبان الهلال بود و در یک مسابقه حساس که در بیشتر دقایق آن تیم برتر میدان بود، با یک گل شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار بود.

تیم میزبان در نیمه اول خطرناک‌تر ظاهر شد و در دقیقه ۲۰ مسابقه اولین موقعیت جدی خود را روی یک ضربه کرنر به دست آورد اما محمد جحفلی، مدافع الهلال، پیش از ضربه سر مدافع پیش‌تاخته الاتحاد، این ضربه را دفع کرد.

همچنین در دقیقه ۴۲ مسابقه، توپ ارسالی احمد با مسعود مقابل پای عبدالرزاق حمدالله قرار گرفت و او با شوتی خطرناک دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه او هم تبدیل به گل نشد و تنها یک دقیقه بعد هم بازیکنان الاتحاد روی یک ضربه ایستگاهی برای گلزنی فرصت داشتند اما این توپ هم راهی به دروازه نیافت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد‌.

در نیمه دوم هر دو تیم هجومی‌تر ظاهر شدند و تنها سه دقیقه پس از سوت آغاز نیمه، ایگالو یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت و بلافاصله پس از آن هم موقعیت خطرناک‌ رومارینیو توسط المعیوف مهار شد.

1856395

اما زیباترین و خطرناک‌ترین موقعیت نیمه دوم در دقیقه ۵۶ خلق شد که توپ ارسالی بازیکنان الاتحاد پشت مدافعان به حمدالله رسید اما ضربه زیبای او تیر دروازه حریف برخورد کرد تا این موقعیت هم برای میزبان از دست برود.

در ادامه رامون دیاز دست به تعویض زد و ترکیب تیم خود را تهاجمی‌تر کرد اما الاتحاد باز هم به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۹۰+۱۰ حمدالله موفق شد دروازه الهلال را باز کند اما داور در میان اعتراض هواداران، این گل را به دلیل خطا روی جحفلی مردود اعلام کرد.

این دیدار در نهایت به وقت‌های اضافه کشیده شد و در نیمه اول وقت اضافه و در شرایطی که الهلال تهاجمی‌تر بازی می‌کرد و الاتحاد نیز روی ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شد، درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم مانع گلزنی مهاجمان شد.

1856396

اما در دقیقه 106، احمد حجازی، مدافع الاتحاد، در شرایطی که قصد داشت توپ ارسالی موسی مارگا از سمت راست را دفع کند، دروازه مارسلو گروهه را باز کرد و در ادامه هم تلاش بازیکنان الاتحاد برای به ثمر رساندن گل تساوی بی ثمر بود تا الهلال با گل به خودی مدافع حریف به فینال راه پیدا کند و برای مشخص شدن حریف خود در بازی نهایی، منتظر نتیجه دیدار النصر و الوحده باشد.

این آخرین دیدار الهلال پیش از بازی برابر اوراوا ردز در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و شاگردان دیاز حالا با روحیه‌ای بالا وارد این مسابقه حساس خواهند شد تا برای کسب عنوان قهرمانی آسیا تلاش کنند.

دیدگاه‌ها