کد خبر : 1923203 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 10:00 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

پیروانی از شادی غیرقابل مهار تا ریش سفیدی

سرپرست پرسپوليس به شکلی باورنکردنی و هیجان انگیز بابت پیروزی تیمش خوشحال بود.

پیروانی از شادی غیرقابل مهار تا ریش سفیدی

به گزارش “ورزش سه”، افشین پیروانی سرپرست و مدیر تیم پرسپوليس شادی جالب توجهی را بعد از گل عیسی آل کثیر به نمایش گذاشت. مدافع اسبق پرسپوليس و تیم ملی که اکنون با صدرنشینی سرخ‌ها بار دیگر امیدوار است یک قهرمانی خاطره‌انگیز دیگر را تجربه کند، پیش از بازی بیشترین تلاش را برای حضور پررنگ هواداران از هر دو طیف را برعهده گرفت و حتی در جلسه هماهنگی این جدال سرنوشت‌ساز برای این موضوع با مسئولان برگزاری بازی نیز چالش داشت. او البته این امیدواری را به هواداران داده بود که سهمیه بیشتری را در زمان شروع بازی نصیب خود ببینید و از قضا نیز این اتفاق افتاد تا بازی با سهمیه بیشتری نسبت به ادعای ۱۵ هزار نفره بلیت فروشی دنبال شود.

1856859

پیروانی که در پایان بازی نیز کاملا سرمستانه در حال شادی و جشن پیروزی با هواداران این تیم بود، دقایق سختی را نیز بعد از آن پشت سر گذاشت. مدیر سرخ‌ها درست لحظاتی که هواداران و بازیکنان استادیوم را ترک کرده بودند در حال رایزنی برای آزادی هوادارانی بود که به هر دلیلی از قانون سرپیچی کرده و به عنوان جیمی جامپ وارد چمن شده بودند. در نهایت نیز او موفق شد با ریش سفیدی و درخواست شخصی‌اش هواداران متخلف از حیث ورود به چمن را با ضمانت شخصی‌اش آزاد کرده و خاطره‌ای خوش از این جهت برای آنها شکل دهد.

1856858

پیروانی که نشان داده رابطه خوبی با هواداران داشته و به واسطه این موضوع از محبوبیتی زیاد بین آنها برخوردار است، طی سه هفته پایانی لیگ نیز قطعا روزهای دشوار و پر حاشیه‌ای را در کمین تیمش می‌بیند و باید دید به چه شکل آنها را مدیریت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها