کد خبر : 1923225 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 10:04 | 47K بازدید | 6 دیدگاه

تنها جایی که استقلال در دربی خیلی سریع بود!

استقلال در شرایطی دربی را باخت که نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و روی دروازه تیم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را خلق کند.

تنها جایی که استقلال در دربی خیلی سریع بود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خصوصیت‌های بازی استقلال در این فصل سرعت دادن به بازی با پاس‌های متعدد و ایجاد موقعیت‌های زیاد روی دروازه حریف است. به خصوص در دور برگشت بازی‌ها که این تیم را تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر کرده است. اما استقلال بازی با دربی آن استقلال همیشگی نبود. نکته ای که حتی بازیکنان استقلال هم در مصاحبه های بعد از بازی بدان اشاره کردند. جزء یکی دو حرکت توسط مهدی قایدی استقلال نتوانست، روی بازی تیمی به دروازه تیم پرسپولیس نزدیک و علیرضا بیرانوند را وادار به واکنش‌های جدی کند. اینطور می‌شود گفت؛ بازی خوب استقلال در دیدار با پرسپولیس متوقف شد.

استقلال تنها جایی که در دربی سریع بود، روی پرتاب‌های دستی بود. جایی که ریکاردو ساپینتو به سرعت توپ را بر می‌داشت و به یکی از شاگردانش می‌داد تا سریع بازی را به جریان بیاندازد. نمایشی که آبی‌ها در زمین فوتبال داشتند، به طور حتم مخالف آن چیزی بود که تمرین کرده بودند و مخالف آن چیزی بود که ریکاردو ساپینتو می‌خواست. اما فوتبال است هزار و یک اتفاق غیر قابل پیش بینی. گاهی تیم آنی را بازی نمی‌کند که تمرین کرده و سرمربی می‌خواهد.

با این حال دربی با همه اتفاقات تلخ برای استقلال تمام شده است و این تیم امیدوار به سه بازی باقی مانده از امروز تمرینات خود را آغاز می کند. استقلال هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد. همین طور در جام حذفی. اولین راه برای رسیدن به این موفقیت‌ها بازگشت به تنظیمات کارخانه و ارایه بازی های سرعتی در جدال های باقی مانده است.

دیدگاه‌ها