کد خبر : 1923242 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 12:48 | 51K بازدید | 15 دیدگاه

شهریار و شادی‌ای که برای عیسی قفل بود!

مهاجم بلندقامت تیم فوتبال سپاهان گل بسیار ارزشمندی در مصاف برابر ملوان به ثمر رساند.

شهریار و شادی‌ای که برای عیسی قفل بود!

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های فصل در ورزشگاه نقش جهان و با حضور پرشور و شمار هواداران سپاهان برگزار شد؛ جایی که شاگردان ژوزه مورایس برای به ثمر رساندن گل خیلی به دردسر افتادند، اما سرانجام این شهریار مغانلو بود که روی ارسال دقیق و تند و تیز رامین رضائیان در دقیقه 61 دروازه ایمان صادقی را پس از حملات زیادی که ترتیب داده شده بود، باز کرد.

شهریار برای این گل حسابی از برتری قد و قامت خود و همینطور تبحرش در سرزنی استفاده کرد، تا وقتی بالاتر از دست‌های سنگربان ملوان و سایر بازیکنان حاضر در محوطه جریمه ضربه را به سمت دروازه زد و تور را به لرزه درآورد، از خود بیخود شود و شادی مفصلی در جو منحصربه فرد ورزشگاه نقش جهان به راه بیندازد.

یک روز قبل‌تر هم عیسی آل‌کثیر پس از گلزنی در دربی از شدت شادی مانند شهریار مغانلو پیراهن خود را از تن درآورد و به سمت سکوهای هواداران رفت، اما مهاجم سپاهان برای این کار مجبور شد دو پیراهن از تن خارج کند! 

این جشن گل جنجالی ثانیه‌هایی بعد برای هر دو بازیکن کارت زرد به همراه داشت، اما این شهریار مغانلو که تیمش دو امتیاز حساس را در دقایق پایانی برخلاف پرسپولیس از دست داد و برتری در جدول به سرخپوشان رسید.

1856924

دیدگاه‌ها