کد خبر : 1923436 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 10:57 | 32.3K بازدید | 15 دیدگاه

دقیقی چگونه شمس‌آذر را متحول کرد؟

رکورد تاریخی فوتبال ایران: 106 امتیاز در 47 بازی!

شمس آذر با هدایت سعید دقیقی از نیم فصل سال گذشته تا امروز رکوردی جاودانه را ثبت کرده است.

رکورد تاریخی فوتبال ایران: 106 امتیاز در 47 بازی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در شرایطی به هفته‌های پایانی خود رسیده که از همین حالا قهرمانی شمس آذر قزوین و صعود این تیم به لیگ یک قطعی شده است. نکته مهم که بسیار مورد توجه قرار گرفته، بردهای پرگل و رکوردهایی است که این تیم با هدایت سعید دقیقی ثبت کرده است.

سعید دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود زمانی که شمس آذر قزوین در اوایل فصل گذشته لیگ یک نتایج خوبی کسب نکرده و حتی یکی از کاندیداهای سقوط به دسته دوم محسوب می‌شد، هدایت تیم زادگاه خود را برعهده گرفت. او از همان ابتدای راه آنقدر خوب کار کرد که عملکردش مورد توجه قرار گرفت.

دقیقی در فصل گذشته لیگ یک در 18 بازی شمس آذر را هدایت کرد و موفق شد 45 امتیاز کسب کند. اتفاقی که باعث شد نماینده قزوین رتبه‌ای تک رقمی در جدول به دست آورد.

1857309
جشن قهرمانی زودهنگام شمس آذر و قدردانی اعضای این تیم و مردم قزوین از سعید دقیقی.

این نتایج خوب باعث شد تا مدیران باشگاه شمس آذر سریعا برای تمدید قرارداد با مربی جوان خود اقدام کنند. اگرچه شمس آذر در مقایسه با برخی تیم‌های مدعی دیگر لیگ یک هزینه پایین‌تری انجام داد اما آنها به روند فوق‌العاده خود از ابتدای لیگ امسال ادامه دادند  ودر فاصله چندین هفته به پایان صعود خود را قطعی کردند.  شمس آذر امسال در پایان 29 مسابقه خود 61 امتیاز اندوخته و قهرمانی اش را مسجل کرده است.

با این تفاسیر می‌توان گفت سعید دقیقی در اولین تجربه خود با احتساب نتایج سال گذشته در مجموع 47 بازی روی نیمکت شمس آذر نشسته و در این تعداد مسابقه 106 امتیاز جمع کرده است. اتفاقی که میانگین 2.25 امتیاز در هر بازی را نشان می‌دهد و اتفاق بزرگی در فوتبال ایران است.

بی شک این عملکرد خوب شمس آذر با هدایت دقیقی نوید ظهور یک مربی جوان و آینده‌دار در فوتبال ایران را می‌دهد. مربی‌ای که بعد از خداحافظی از فوتبال چندین سال در عرصه‌های مدیریتی از جمله عضویت در شورای شهر قزوین فعالیت کرد و حالا روی نیمکت هم توانسته موفقیت‌های چشمگیری را رقم بزند.

دیدگاه‌ها