کد خبر : 1923533 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 18:56 | 16.7K بازدید | 16 دیدگاه

دربی یووه و اینتر بر سر ستاره سابق میلان

یوونتوس آماده است تا فرانک کسیه، هافبک بارسلونا را به خدمت بگیرد. کسیه سابقه بازی در میلان را دارد و بنابراین با جو فوتبال ایتالیا آشناست.

دربی یووه و اینتر بر سر ستاره سابق میلان

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یووه قصد دارند خط میانی تیم را تقویت کنند و به این ترتیب، کسیه را زیر ذره‌بین دارند. البته جذب این بازیکن کار ساده‌ای نخواهد بود چون چندین باشگاه مختلف از سراسر اروپا قصد خرید او را دارند. 

بارسا با مشکل مالی روبرو است و باید میزان حقوقی که به بازیکنان می‌پردازد را کاهش دهد، برای همین ممکن است در تابستان چند بازیکن تیم اصلی را بفروشد و کسیه به احتمال زیاد در گروه بازیکنانی قرار می‌گیرد که از باشگاه خواهند رفت.

گفته‌ می‌شود تاتنهام در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب این بازیکن ساحل عاجی بوده و اینتر هم به شدت دنبال این است که او را به شهر میلان برگرداند. البته پیشنهاد اینتر شامل معاوضه بازیکن هم می‌شود و امکان دارد مارسلو بروزوویچ را به بارسا بدهد و کسیه را بگیرد.
معاوضه بازیکن راهی است که شاید یوونتوس هم در پیش بگیرد و یک بازیکن را به همراه مبلغی پول در ازای کسیه به بارسلونا بدهد.
در هر حال، هر بازیکنی که به عنوان بخشی از قرارداد به نوکمپ می‌رود، باید ابتدا تایید ژاوی را بگیرد و مربی بارسا تایید کند که به او احتیاج دارد و بعد با کسیه عوض شود؛ نکته‌ای که انتخاب بازیکن تعویضی را سخت می‌کند.

دیدگاه‌ها