کد خبر : 1923539 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 19:24 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد تند گالاس از زینچنکو: دفاع کردن بلد نیستی

ویلیام گالاس، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، در انتقادی بی‌رحمانه توانایی‌های دفاعی الکساندر زینچنکو را زیر سوال برد و گفت دفاع چپ آرسنال در بازی با سیتی به مشکل می‌خورد.

انتقاد تند گالاس از زینچنکو: دفاع کردن بلد نیستی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در تساوی 3 – 3 با ساوتهمپتون در سومین بازی پیاپی امتیاز از دست داد و حالا در نبردی سرنوشت‌ساز باید برابر سیتی قرار بگیرد. 
زینچنکو برابر ساوتهمپتون روی گل سوم مقصر بود و همین مسئله گالاس را واداشت که در واکنش به عملکرد او و تیم برابر ساوتهمپتون بگوید: «دفاع فاجعه بود. زینچنکو و گابریل ژسوس زیر خط استاندارد بودند و توماس پارتی هم در اوج خودش نبود. زینچنکو روی گل سوم ساوتهمپتون خوابیده بود. این بار اولش نبود. دفاع کردن نقطه قوت او نیست. اغلب در مصاف‌های تک به تک با بازیکنان حریف به مشکل می‌خورد.»

گالاس ادامه داد: «زینچنکو یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان آرسنال است و در این دست بازی‌ها، به این تجربه نیاز دارید. می‌خواهید ببینید که او دارد بازی را اداره می‌کند. اما شاهد این نبودیم. او در چند بازی اخیر زیاد خوب عمل نکرده. کارش در بازی با سیتی سخت خواهد بود.»
بازی امشب دومین باری است که زینچنکو بعد از انتقال 30 میلیون پوندی‌اش به آرسنال در تابستان، به ورزشگاه تیم سابق خود برمی‌گردد. توپچی‌ها 5 امتیاز بیشتر از سیتی دارند، اما 2 بازی بیشتر انجام داده‌اند و اگر زینچنکو و یارانش موفق به برد در این مسابقه شوند، شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها