کد خبر : 1923545 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 19:40 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب شد: بایرن با مدیر آینتراخت تماس نگرفت

روزنامه بیلد، ادعای اخیر درباره اقدام بایرن برای منصوب‌کردن سخنگوی آینتراخت به‌عنوان جانشین اولیور کان را تکذیب کرد و گفت در این باره هیچ اقدامی انجام نشده است.

تکذیب شد: بایرن با مدیر آینتراخت تماس نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، امروز گزارش‌هایی منتشر شد که مدعی بود بایرن‌مونیخ گزینه جانشینی اولیور کان را انتخاب کرده و در این باره با اکسل هلمان، مدیر آینتراخت فرانکفورت، تماس‌هایی برقرار کرده است.

اما روزنامه آلمانی بیلد این شایعات را تکذیب کرد و گفت تا این لحظه هیچ تماسی با هلمان گرفته نشده است. این روزنامه در ادامه گفت در گزارش‌های رسانه‌ای از اکسل هلمان به‌عنوان مدیرعامل آینتراخت اسم برده شده؛ ولی این عنوان دقیق نیست و او به‌عنوان سخنگوی هیئت‌مدیره باشگاه فعالیت می‌کند. او از سال 2001 در گروهی مدیریتی باشگاه فرانکفورتی حضور دارد.

1857426

روزنامه بیلد می‌گوید بایرن‌مونیخ حتی در صورت تمایل نمی‌توانسته در حال حاضر با هلمان تماس بگیرد. طبق اساسنامه باشگاه بایرن تصمیم‌گیری در این باره به‌عهده هیئت نظارت باشگاه است که جلسه آن در روز 22 مه برگزار خواهد شد.

البته در این گزارش به نقل از منابع نزدیک به این مدیر فرانکفورتی ادعا شده که اکسل هلمان در صورت درخواست بایرن‌مونیخ، به این باشگاه نه نخواهد گفت و مدیریت در باشگاه بزرگ باواریایی را به حضور در آینتراخت ترجیح خواهد داد. بیلد می‌گوید در هیئت‌مدیره بایرن‌مونیخ همچنان بحث درباره آینده اولیور کان ادامه دارد.

1856289

دیدگاه‌ها