کد خبر : 1923627 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 10:15 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

مویس و اعتقاد راسخ به پنالتی سوخته تیمش

عصبانیت سرمربی سرشناس بعد از بازی با لیورپول!

دیوید مویس، سرمربی وستهم پس از پایان بازی با لیورپول، اعتراض شدیدی را نسبت به داور مسابقه انجام داد.

عصبانیت سرمربی سرشناس بعد از بازی با لیورپول!

به گزارش “ورزش سه” شب گذشته لیورپول پس از اینکه با یک گل مقابل وستهم عقب افتاد، در نهایت با گل‌های کودی خاکپو و ژوئل ماتیپ، نتیجه مسابقه را برگرداند و حالا با این ۳ امتیاز، امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ۶ بازی مانده به پایان لیگ جزیره است.

با این‌ها بازیکنان وستهم در اواخر مسابقه و هنگامی که دنی اینگز، صاحب موقعیت گلزنی شد، معتقد بودند که ضربه او به دست تیاگو آلکانترا برخورد کرده و باید یک ضربه پنالتی به سود شاگردان مویس اعلام می‌شده است. اتفاقی که حتی با وجود سیستم وی ای آر نیز رخ نداد.

به همین دلیل دیوید مویس، سرمربی سرشناس وستهم، بعد از پایان مسابقه داخل زمین رفت و اعتراض شدیدی را به کریس کاوانا، داور وسط مسابقه انجام داد و معتقد بود که یک ضربه پنالتی باید به سود آن‌ها اعلام می‌شده است.

وستهم با قبول شکست مقابل لیورپول و البته پیروزی ناتینگهام فارست، در فاصله ۵ امتیازی با منطقه سقوط قرار گرفت و البته در این میان مسابقه‌ای تاثیر گذار با لستر سیتی خواهد داشت.

مویس که به شدت عصبانی بود پس از پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: «بسیار خب، این یک ضربه پنالتی است. اما آیا این ضربه در آنفیلد گرفته می‌شد؟ شما جواب بدهید». (کنایه از اینکه اگر در آنفیلد و به نفع لیورپول بود، اعلام می‌شد).

دیدگاه‌ها