کد خبر : 1923703 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 15:40 | 24.4K بازدید | 11 دیدگاه

دی‌بروینه: این برد را مدیون گواردیولا هستیم

کوین دی‌بروینه ستاره سیتی برابر آرسنال بود ولی معتقد است با برنامه‌های تاکتیکی درست پپ گواردیولا موفق به پیروزی 4-1 برابر توپچی‌ها شدند.

دی‌بروینه: این برد را مدیون گواردیولا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی دیشب توانست در ورزشگاه اتحاد 4-1 از سد آرسنال عبور کند و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود. سیتی اگر دو بازی عقب افتاده خود را ببرد، به فاصله پنج بازی تا پایان لیگ برتر، با چهار امتیاز بیشتر از توپچی‌ها صدرنشین خواهد شد. ستاره سیتی در بازی شب گذشته کوین‌دی‌بروینه بود که دو گل زد و یک پاس گل داد. 

1857686

ستاره بلژیکی معتقد است این برد را مدیون برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا هستند: «بخش مهمی از این پیروزی به گواردیولا اختصاص دارد. او برنامه خاصی برای این بازی داشت و جواب هم داد. می‌دانستیم که آرسنالی‌ها نفر به نفر دفاع خواهند کرد و به ما فضا نخواهند داد. باید تغییر سبک می‌دادیم و روی پاس‌های تقریبا بلند در تمرینات کار کرده بودیم. این تنها روش گلزنی به آرسنال بود.»

1857685

دی‌بروینه ادامه داد: «ما فضای کافی برای ارسال پاس‌های کوتاه نداشتیم و مهاجمان ما می‌دانستند که قرار است چه توپ‌هایی و در کجا برایشان ارسال شود. نیمه اول عالی بودیم و باید گل‌های بیشتری هم می‌زدیم؛ ولی در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد و ما کنترل کاملی روی بازی نداشتیم. آرسنال تیم بسیار خوبی است و بازی برابر این تیم هرگز آسان نیست. آن‌ها ما را در نیمه دوم تحت فشار قرار دادند و بازی سخت‌تر شد.»

دیدگاه‌ها