کد خبر : 1923716 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 17:18 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

مارکو رویس تا 2024 با دورتموند تمدید کرد (عکس)

در حالی که کورس قهرمانی بین دورتموند و بایرن مونیخ داغ شده، زردپوشان خبر مهمی را اعلام کردند: مارکو رویس، ستاره 33 ساله باشگاه، قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده است.

مارکو رویس تا 2024 با دورتموند تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رویس که متولد دورتموند است و از 6 سالگی وارد این باشگاه شده، تا کنون 161 گل برای زردپوشان به ثمر رسانده و تنها 16 گل تا رسیدن به رکورد اسطوره باشگاه، آدی پریسلر فاصله دارد. یک سال از قرارداد کنونی رویس با باشگاه مانده بود که آن را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

رویس پس از تمدید قرارداد گفت: «در حال حاضر ما به عنوان تیم، درست مثل هواداران مان، یک هدف بزرگ در ذهن داریم که تمام تمرکزمان روی آن است: می‌خواهیم قهرمان آلمان شویم. و برای رسیدن به آن، به تک تک دورتموندی‌ها نیاز داریم.»

1857823

او تاکید کرد: «اما فراتر از آن، می‌خواهم تمام تلاشم را برای باشگاهی بکنم که بیش از نصف عمرم را در آن بوده‌ام. هنوز برای من هیچ چیزی بهتر از زدن گل جلوی بهترین هوادران دنیا و در زیباترین ورزشگاه دنیا و جشن گرفتن در کنار هم نیست. برای همین خوشحالم که قراردادم را یک سال دیگر تمدید کرده‌ام چون همیشه گفته‌ام دلم نمی‌خواهد برای تیمی جز دورتموند بازی کنم.»

سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند هم گفت: «خوشحالم که مارکو قراردادش را امضا کرد و یک سال دیگر، داستان خاصش را در دورتموند ادامه می‌دهد. مارکو به عنوان بازیکن و به عنوان یک الگو، برای باشگاه، هواداران جایگاه جنوبی و این شهر خیلی مهم است؛ اما فراتر از آن، برای هواداران دورتموند در سراسر دنیا هم مهم است.»

1857824

دیدگاه‌ها