کد خبر : 1933829 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 13:48 | 46.2K بازدید | 10 دیدگاه

صحبت‌های داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز

ثبت تلخ‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران

داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران، ابعاد جدیدی از فوت امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر، تشریح می‌کند.

ثبت تلخ‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، نفت و گاز گچساران اولین تیم صعود کننده به لیگ دسته یک است. تیمی که هدایت آن بر عهده داریوش یزدی است و حالا با مسجل شدن قهرمانی‌اش در لیگ دو، فصل بعد راهی لیگ یک خواهد شد.

با این حال، صعود این تیم به لیگ یک، با تلخ‌ترین اتفاق فصل فوتبال ایران همراه بود. جایی که در بازی این تیم برابر شهدای بابلسر که منجر به صعود نفتی‌ها به لیگ یک شد، امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر بر اثر ایست قبلی فوت شد تا این اتفاق ناگوار کام نفتی‌ها را هم تلخ کند.

به همین بهانه، گفت‌وگویی داشتیم با داریوش یزدی، سرمربی تیم نفت و گاز گچساران، که در ادامه آن را می خوانید؛

* صعودمان را به خاطر امیرحسین فراموش کردیم

در مسابقه‌ای که صعود ما به لیگ یک قطعی شد، بدترین روز ورزشی بنده رقم خورد، چرا که جوان بابلسری، امیرحسین شیرچی، در دیدار مقابل ما دار فانی را وداع گفت و علی‌رغم اینکه ما باید بابت صعود شادی می‌کردیم این حادثه آنقدر تلخ و سنگین بود که فوتبال را فراموش کردیم. با مرگ امیرحسین شیرچی عزیز مجموعه فوتبال ایران و به خصوص مازندران عزادار است.

* شاید اگر امکانات بود احیا می‌شد

جا دارد نسبت به عدم توجه و کمبود نظارت بر لیگ دو ابراز نگرانی کنم، چرا که حتی در قوانین ذکر شده دستگاه شوک در آمبولانس وجود داشته باشد که خودم دیدم موجود نبود و پزشک متخصص برای احیا هم حاضر نبود و داور مسابقه اقدام به تلاش برای احیا این بازیکن کرد و متاسفانه به دلیل عدم وجود تجهیزات و پزشک به محض خروج آمبولانس از ورزشگاه خبر فوت جوان بابلسری به ما رسید و واقعا باید بگویم این حادثه تلخ‌ترین روز فوتبالی بنده را رقم زد.

دیدگاه‌ها