کد خبر : 1933867 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 17:42 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

گالتیه تایید کرد: مذاکره راموس با PSG برای تمدید قرارداد

کریستف گالتیه تایید کرد که سرخیو راموس در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن است تا قراردادش با این تیم را تمدید کند.

گالتیه تایید کرد: مذاکره راموس با PSG برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، راموس در فصل اول حضورش در پایتخت فرانسه بیش از اینکه درون زمین باشد، روی صندلی‌های جایگاه بود و دلیلش هم مصدومیت بلندمدت ساق پا بود؛ اما این فصل شرایط تغییر کرد و مدافع اسپانیایی از بهترین‌های پاری‌سن‌ژرمن بوده است؛ ضمن اینکه تجربه او در مقاطع سخت فصل برای پاریسی‌ها کارامد و گرانبها بود.

قرارداد کاپیتان سابق رئال با فرانسوی‌ها در آخر فصل تمام می‌شود و اگرچه خودش مشتاق است تا در این تیم بماند، ولی مدیران باشگاه منتظرند تا ببینند او تا پایان فصل در اوج می‌ماند یا نه؛ و بعد از آن تصمیم نهایی را برای تمدید قرارداد با او بگیرند.
راموس تا اینجای فصل در 39 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف برای پاریس بازی کرده و به باور بسیاری، بهترین بازیکن تیم در 2 مسابقه رفت و برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بوده است.

کریستف گالتیه، مربی تیم، در نشست خبری‌اش گفت که مذاکرات بین مدیران باشگاه و راموس در جریان است: «وقتی در این سن، این لیست از افتخارات را دارید، معلوم است که خوب بازی می‌کنید. او تجربه و استانداردهای بالایش را به اینجا آورده. در رختکن هم بازیکن مهمی است. بین سرخیو و مدیریت مذاکراتی بوده است. من نه تنها از عملکرد او در این فصل و آنچه در بازی‌ها نشان می‌دهد، خیلی راضی‌ام بلکه از آنچه هر روز در تمرینات انجام می‌دهد هم خیلی خوشحالم. او الگویی است که تمام بازیکنان جوان ما باید دنبالش بروند.»

دیدگاه‌ها