کد خبر : 1933877 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 18:17 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

دومین بازی، دومین باخت

شکست دختران پیکان در جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال زنان پیکان در دومین گام از مسابقات آسیایی مغلوب نماینده چین تایپه شد.

شکست دختران پیکان در جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه" تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند، پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند، در دومین دیدار خود برابر حریف چین تایپه با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شدند.

شاگردان نیلوفر رشیدی که پیش از آغاز مسابقه، روحیه بالایی برای تقابل با کینگ وال از چین تایپه داشتند، در ست نخست این دیدار با نتیجه سنگین 25 بر 14 شکست خوردند و ست دوم را نیز به همین منوال با نتیجه 25 بر 10 واگذار کردند. در ست سوم اما ورق مسابقه برگشت و پیکانی‌ها با ارائه یک نمایش خوب در این ست موفق شدند حریف خود را با نتیجه 25 بر 19 شکست دهند. اما در ست چهارم مجددا این حریف چینی بود که موفق شد با نتیجه 25 بر 18 بر پیکان غلبه کند و بدین ترتیب دومین شکست متوالی شاگردان رشیدی در ویتنام رقم بخورد.

1868196
سومین دیدار شاگردان رشیدی در گروه اول این مسابقات، بعدازظهر فردا برابر هیسامیتسو اسپرینگ از ژاپن خواهد بود، اما در صورت پیکان در این دیدار هم کار خودروسازان ادامه پیدا می‌کند و آنها برای یکی از جایگاه‌های پنجم تا هشتم خواهند جنگید.

تیم پیکان تهران امسال دومین حضور خود را در این مسابقات را تجربه می‌کند. این تیم در سال 2018 و در نخستین حضور به مقام ششمی در بین 9 تیم شرکت کننده دست یافت.

ویدئو: 299036

دیدگاه‌ها