کد خبر : 1933900 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 20:43 | 14.8K بازدید | 9 دیدگاه

پاسخ منفی بیل به باشگاه هالیوودی: از بازنشستگی راضی‌ام!

گرت بیل تأکید کرده که با وجود علاقه راب مک‌الهنی و رایان رینولدز، مالکان رکسام، از بازنشستگی منصرف نمی‌شود.

پاسخ منفی بیل به باشگاه هالیوودی: از بازنشستگی راضی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل پس از جام جهانی قطر 2022 بازنشسته شد. مهاجم سابق رئال‌مادرید پس از به ثمر رساندن بیش از 200 گل در دوران حرفه‌ای، از جمله رکورد 41 گل برای تیم ملی ولز، کفش‌های خود را آویخت.

با این حال، مجموعه‌ای از تلاش‌ها برای متقاعد کردن این بازیکن 33 ساله به‌منظور بازگشت به مستطیل سبز صورت گرفته است.

پس از پیام تبریک بیل به‌دنبال صعود رکسام از لیگ ملی انگلیس، راب مک‌الهنی در توئیتر پیشنهاد کرد که بیل به این تیم ملحق شود.

1868213

این هنرپیشه کانادایی از وینگر سابق تاتنهام و رئال‌مادرید تصویری با پیراهن رکسام را با عنوان "چه می‌شد اگر..." در توئیتر منتشر کرد. بیل اکنون به گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال به این تیم پایان داده است.

از بیل پرسیده شد که آیا دلتنگ فوتبال شده است یا خیر. او با خنده پاسخ داد: «نه، من از اوقات دوری‌ام لذت می‌برم. من در سن جوانی شروع کردم و احساس کردم زمان مناسبی برای خداحافظی است.»

1868214

از او سؤال شد که قصد دارد به رکسام ملحق شود. بیل اضافه کرد: «نه، فکر نمی‌کنم این‌طور باشد، من بیشتر به‌دنبال یک پیشنهاد مسابقه گلف رایگان از سمت راب بودم! مطمئنم که با هم گپ و شوخی خواهیم داشت؛ اما از جایی که هستم، بسیار خوشحالم. زمان زیادی با فرزندانم و همسرم می‌گذرانم. زمانی که در طول سال‌ها متعهد شدن به فوتبال از دست داده‌ام را جبران می‌کنم. من فقط از زندگی شخصی و بازی گلف لذت می‌برم.»

دیدگاه‌ها