کد خبر : 1933904 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 21:21 | 10.9K بازدید | 8 دیدگاه

می‌خندد و سخت تمرین می‌کند

عزم جدی رشید برای بازگشت به دوران طلایی (عکس)

دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.

عزم جدی رشید برای بازگشت به دوران طلایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری تا چند سال قبل همواره یکی از دروازه‌بان‌هایی بود که به واسطه درخشش در تیم‌های باشگاهی خود در لیست تیم ملی هم حضور داشت و یکی از بهترین‌ها در این عرصه شناخته می‌شود. این دروازه‌بان 33 ساله که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مثل استقلال، تراکتور و سپاهان را در کارنامه دارد، حالا چند ماهی است پیراهن پیکان را بر تن می‌کند و انگیزه زیادی دارد که در این تیم کم‌حاشیه تهرانی دوباره به دوران طلایی خود برگردد.

مظاهری در نیم فصل رقابت های لیگ برتر و بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که در سپاهان پشت سر گذاشت، راهی پایتخت شد و با پیکان قرارداد همکاری بست. او تاکنون در 12 مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی پیراهن پیکان را برتن کرده و 6 کلین شیت در لیگ و یک کلین شیت در جام حذفی به نام خود نوشته؛ آماری که با توجه به شرایط تیم پیکان برای رشید قابل توجه است و نشان می‌دهد او انگیزه زیادی دارد تا دوباره به شرایط خوب خود در گذشته برسد. جالب اینکه مظاهری یک کلین‌شیت هم در نیم فصل اول با پیراهن سپاهان انجام داده تا در مجموع 7 بار در لیگ برتر امسال و یکبار در جام حذفی دروازه‌اش را بسته نگه داشته باشد.

1868220
نکته‌ای که درباره مظاهری به وضوح دیده می‌شود، دوری او از حواشی و تمرکز روی تمرینات و مسابقات است. اگرچه کم‌حاشیه بودن پیکان هم در آرامش این روزهای رشید تاثیرگذار است، اما او خودش هم برای آنکه همچنان در سطح اول گلری در ایران حضور پیدا کند، تلاش زیادی می‌کند.

تصاویری که از تمرینات پیکان قبل از مصاف با نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی منتشر شده، روحیه بالا و اراده قوی رشید را نشان می‌دهد. او بی‌شک در ذهن خود چیزی جز بسته نگه داشتن دروازه‌اش در بازی حساس با نساجی ندارد؛ چراکه خوب می‌داند صعود به نیمه نهایی و جمع 4 تیم برتر جام حذفی همراه با جوان‌ترین تیم لیگ برتر یک موفقیت بزرگ است. 

1868221
عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها