کد خبر : 1933964 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 08:55 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

پالما می‌خواهد صدرنشین بماند؛

طیبی و اولادقباد دوباره بالای سر بارسلونا

دو ملی‌پوش ایرانی پالما در جریان برتری این تیم مقابل آنتکوئرا به میدان رفتند.

طیبی و اولادقباد دوباره بالای سر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما که حسین طیبی را در جمع پنج بازیکن ابتدایی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفرات خود داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ جمعه شب مقابل تیم رده چهاردهمی آنتکوئرا قرار گرفت.

یاران طیبی و اولادقباد که طی چهار هفته گذشته لیگا اسپانیا سه پیروزی داشتند و یک تساوی مقابل بارسلونا به دست آوردند، در دیدار برابر آنتکوئرا که گلر خود را بخاطر اخراج از دست دادند، در یک رقابت نزدیک به برتری خارج از خانه رسیدند.

1868329

تیم فوتسال پالما در حالی که نیمه اول را با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشته بود، در نهایت به برتری دو بر یک مقابل آنتکوئرا دست یافت تا ۶۲ امتیازی شود و با دو امتیاز و دو بازی بیشتر نسبت به بارسلونا، موقتا در صدر جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرد.

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال پالما که در این فصل ۱۳ گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رسانده و مسلم اولادقباد، بازیکن پنج گله این تیم، در جریان پیروزی مقابل آنتکوئرا به میدان رفتند.

یاران طیبی و اولادقباد امیدوار هستند در پایان مرحله اول لیگا ناسیونال اسپانیا در رده اول یا دوم قرار بگیرند تا در دور پلی‌آف کار راحت‌تری داشته باشند و تا بازی فینال حریف بارسلونا نشوند.

دیدگاه‌ها