کد خبر : 1933965 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 08:02 | 13.1K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراف ستاره سیتی: از این شرایط متنفرم!

کایل واکر، ستاره سیتی، اعتراف کرد که از شرایط فعلی که تلاش‌هایش توسط پپ گواردیولا نادیده گرفته می‌شود متنفر است.

اعتراف ستاره سیتی: از این شرایط متنفرم!

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر ماه‌های سختی را در منچسترسیتی پشت سر می‌گذارد و جایگاه خود در ترکیب اصلی را به جان استونز واگذار کرده است. او البته طی دو بازی اخیر مقابل آرسنال و شفیلدیونایتد جزو 11 تای اصلی تیم پپ بود.

سیتی در راه کسب سه گانه به همه ستاره‌های خود نیاز دارد اما کایل واکر این روزها از اینکه از ترکیب اصلی تیم به حاشیه رانده شده ناراضی است. او قبل از بازی روز یکشنبه مقابل فولام نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش دیلی اسپورت، واکر معتقد است که شرایط فعلی و عدم ثبات در ترکیب اصلی مطلوب او نیست: "گاهی اوقات اتفاقات خارج از کنترل شما هستند. همه ما این تصور را داریم که باید در ترکیب اصلی قرار بگیریم."

1868331

با این وجود او قصد ایجاد حاشیه در چنین مقطع حساسی را ندارد: "در چنین شرایطی نحوه واکنش شما خیلی مهم است. از بازی نکردن متنفرم اما با توجه به تجربه و سنی که دارم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم چون این جا هستم که به تیم کمک کنم. اطمینان دارم که همه بچه‌ها از من حمایت می‌کنند؛ چه قبل از بازی در رختکن فریاد بزنم و چه مثل آخرین بازی فصل گذشته مقابل استون ویلا از کنار خط سعی داشتم کمک کنم."

واکر نقش خود به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان سیتی را فراموش نکرده است: "من باید به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم هر کاری از دستم بر می‌آید انجام دهم تا مطمئن شوم که بچه‌ها همه تلاش خود را برای موفق انجام می‌دهند.»

1868332

دیدگاه‌ها