کد خبر : 1934104 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 18:08 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلکسیون جالب پیراهن‌های فوتبال قهرمان جنجالی بوکس

مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، به خاطر علاقه‌اش به کبوتر و تاریخ بوکس معروف است اما حالا فاش شده او کلکسیونی از پیراهن‌های کلاسیک فوتبال هم دارد.

کلکسیون جالب پیراهن‌های فوتبال قهرمان جنجالی بوکس

به گزارش "ورزش سه"، کلکسیون مایک آهنین از وسایل خاطره‌انگیز بوکس و کمربندهای قهرمانی یکی از باارزش‌ترین کلکسیون‌های ورزشی است.
اما حالا معلوم شده که تایسون به فوتبال هم علاقه دارد و یادگاری‌های آن را جمع می‌کند. 
حتی وقتی حرف‌های دین ساندرز، مربی وقت ولورهمپتون را به او نشان دادند که افت تیمش را به وضعیت تایسون تشبیه کرده بود، گفت: «حق دارد. من از بهترین در دنیا به جای بدی رسیدم. من چیز زیادی از فوتبال نمی‌دانم اما به نظر می‌رسد ولورهمپتون مربی دارد که می‌تواند شرایط تیم را عوض کند. وقتی آمدم انگلیس، دوست دارم آنها را ببینم.»

1868529

یک رشتو در توییتر منتشر شده که تایسون را در حالی نشان می‌دهد که پیراهن‌های کلاسیک فوتبال را به تن دارد. برای نمونه، او پیراهن آمبرو متعلق به 22 سال پیش تیم ملی انگلیس را به تن داشته که امروز خیلی گرانبها است؛ ولی پیراهن تیم ملی انگلیس قدیمی‌ترین پیراهن مجموعه او نیست. او یک پیراهن 1998-99 منچستر هم در کلکسیونش دارد، به علاوه یک پیراهن اسکاتلند متعلق به 1998 که روز قبل از مسابقه‌اش با لو ساوارس در 2000 به تن کرده بود.

تایسون در طول سالیان گذشته با پیراهن‌ بنفیکا، رنجرز، برزیل و آرژانتین هم دیده شده است؛ اما شاید عجیب‌ترین پیراهنی که او تاکنون پوشیده، متعلق به پیتسبورو یونایتد بوده است. تایسون سال 2010 در بین تماشاگرانی بود که بازی دوستانه پیتسبورو و وستهم را ازنزدیک می‌دیدند. او قبل از این هرگز اسم پیتسبورو را نشنیده بود و قبل از ورودش به این شهر اصلا نمی‌دانست کجا هست. ولی این مسئله که او پیراهن این تیم را پوشیده، باعث می‌شود تا ابد محبوب هواداران پیتسبورو باشد.

1868537

دیدگاه‌ها