کد خبر : 1934177 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 00:24 | 16K بازدید | 7 دیدگاه

شادی گل عجیب ستاره لایپزیش: باد کردن بادکنک!

کریستوفر انکونکو، بازیکن تیم لایپزیش، امشب شادی گل جالبش را مقابل هوفنهایم تکرار کرد.

شادی گل عجیب ستاره لایپزیش: باد کردن بادکنک!

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی 25 ساله، که برای امضای قرارداد با چلسی به توافق رسیده، اولین بازی خود را پس از دو ماه مصدومیت انجام داد.

تغییری در روند گلزنی این بازیکن شکل نگرفته، چراکه در دقیقه 28 تیمش را مقابل هوفنهایم پیش انداخت. این هجدهمین گل انکونکو در فصل جاری مسابقات بوندسلیگا بود. با توجه به اینکه او 13 بازی را در این فصل از دست داده این آمار گلزنی قابل توجه است.

انکونکو امشب یک شادی گل جالب انجام داد. او بادکنک قرمزی را که در جورابش پنهان کرده بود بیرون آورد و آن را منفجر کرد. دلیل این شادی گل پسر دو ساله انکونکو است که به گفته خودش عاشق بادکنک است.

بازیکن سابق پاری سن ژرمن برای اولین بار در ماه نوامبر در دیدار مقابل شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا اینگونه گلزنی‌‌اش را جشن گرفت.

او پس از برتری 4 بر صفر مقابل نماینده اوکراین درباره شادی گل جالبش اینگونه پاسخ داد: "بادکنک برای پسرم بود. او بادکنک‌ها را دوست دارد."

انکونکو قرار است در تابستان و پس از امضای پیش قرارداد به آبی‌های لندنی بپیوندد. اگرچه این قرارداد هنوز توسط چلسی تایید نشده اما گفته می‌شود انتقال او بیش از 50 میلیون پوند هزینه دارد.

دیدگاه‌ها