کد خبر : 1934234 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 09:05 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

به عزیزلی مفت باختم

دادمرز: فولاد هنوز تسویه حساب نکرده است

قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.

دادمرز: فولاد هنوز تسویه حساب نکرده است

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پویا دادمرز که در چهارمین مسابقه متوالی با قهرمانی به کشور بازگشت، درباره اول شدنش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقه خوبی بود، من هم تمرینات خوبی انجام داده بودم و با آمادگی مناسب به قزاقستان رفتم.

وی در مورد صعودش در رنکینگ وزن 55 کیلوگرم اتحادیه جهانی کشتی با این قهرمانی تصریح کرد: رنک من هفت بود که حالا در جایگاه چهارم قرار گرفتم. البته با پایان مسابقات قهرمانی اروپا، ممکن است باز این رنکینگ تغییر کند و در ادامه ما با توجه به نیازی که از نظر کسب امتیاز احساس می‌کنیم، با صلاحدید کادرفنی تیم ملی به مسابقه رنکینگ‌دار خواهم رفت.

درحالیکه رنک یک این وزن از آنِ الدانیز عزیزلی است، دادمرز در رابطه با این حریف تصریح کرد: در جام‌جهانی باکو با عزیزلی کشتی گرفتم و 4- یک به او باختم، درحالی‌که می‌توانستم او را ببرم اما مفت باختم و باید حتما این شکست را جبران کنم.

1788005

وی درباره اینکه آیا در مسابقات قهرمانی آسیا با حریفی که قبلا در مسابقات جهانی بلگراد به او باخته بود، مواجه نشد؟، گفت: در بلگراد به کشتی‌گیر قزاق باختم، همین قزاق در قهرمانی آسیا به حریف هندی باخت و من کشتی‌گیر هند را در فینال شکست دادم. اگر با حریف قزاق کشتی می‌گرفتم قطعا انتقام شکستم در بلگراد را از او می‌گرفتم.

دادمرز تاکید کرد: بعد از آسیایی ریکاوری خواهیم کرد و از ششم اردیبهشت مجددا اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد. بعد از آن جام تختی برگزار می‌شود که کشتی‌گیران حاضر در آسیایی از شرکت در آن معاف هستند. من بعد از حضور در مسابقات قهرمانی 2022 بلگراد، در مسابقات امیدهای جهان اول شدم، نفر اول مسابقات قهرمان کشوری که همه مدعیان در آن حضور داشتند را در تورنمنت کرواسی شکست دادم و در ادامه قهرمان آسیا شدم. بنابراین طبق چرخه و اعلام کادرفنی، فکر می‌کنم ملی‌پوش شده‌ام.

این کشتی‌گیر خوزستانی که در لیگ برتر تیم فولاد را همراهی کرد، درباره اینکه آیا طلب‌شان با این تیم تسویه شده است، گفت: نه، هنوز 40 درصد از آن مانده، کل قرارداد رقم بالایی نبود، که آن را قرار بود در چند قسط بدهند که فقط دو قسطش پرداخت شده است.

دیدگاه‌ها