کد خبر : 1934252 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 11:21 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

2+1: اوج رقابت در این پست تیم ملی (عکس)

به نظر می‌رسد رقابت بین جواد کریمی و محمد طاهر وادی به اوج خود رسیده است.

2+1: اوج رقابت در این پست تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی و محمد طاهر وادی که این روزها در اردوی تیم ملی والیبال ایران در حال تمرین کردن هستند، در حال تلاشی سخت و به دنبال اثبات شایستگی هایشان به کادر فنی تیم ملی هستند.

جواد کریمی که سال گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست خود را نشان دهد و رقابت را به طاهر وادی واگذار کرده بود، حالا با رفع مصدومیت و انگیزه دوباره پا به اردوی تیم ملی گذاشته است، از طرف دیگر وادی سال قبل از فرصت مصدومیت کریمی به خوبی استفاده کرد و توانست با بازی‌های درخشان تیم ملی را تا آستانه حضور در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها برساند و کسی جای خالی جواد کریمی و حتی سعید معروف را حس نکند. حالا این دو در تمرینات ‌می‌خواهند با قابلیت‌های خود پاسور اول تیم ملی باشند و این کار را برای کادر فنی تیم ملی برای انتخاب سخت خواهد کرد.

جا و پستی که در بیست و دو سال اخیر عرصه درخشش سعید معروف و امیر حسینی بوده است، و همیشه در این پست این دو پاسور اصلی بودند و ذخیره‌های آنها فاصله زیادی با این دو نفر داشتند. البته علی رمضانی پاسور دیگر در اردوی تیم ملی است و او نیز به دنبال فرصت خواهد بود، وی پاسور مورد علاقه عطایی در سالهای حضور در کاله و هراز بود.

1868939
1868940
1868941
1868942

دیدگاه‌ها