کد خبر : 1934443 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 23:05 | 46.9K بازدید | 34 دیدگاه

امیری: برای ۲۴۰۰ یورو هم نامه زد

ماجرای دریافتی عجیب استراماچونی از استقلال

معاون باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرداخت بدهی آندره استراماچونی ارائه کرد.

ماجرای دریافتی عجیب استراماچونی از استقلال

به گزارش “ورزش سه” علی امیری، معاون باشگاه استقلال پس از قرعه‌کشی جام حذفی به خبرنگاران گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و نمی‌توان گفت کدام قرعه راحت و کدوم قرعه سخت است. تیم نساجی بسیار تیم خوب و پر طرفداری است و قطعا تماشاگران آن‌ها در استادیوم آزادی حضور پیدا می‌کنند. اما ما هم عزم خود را جزم کرده‌ایم که در جام حذفی قهرمان بشویم. قهرمانی کمترین حق استقلال است. ضمن اینکه ما واقعا منتظر لغزش از تیم‌های بالانشین هستیم تا صدر جدول را پس بگیریم. چون واقعا قهرمانی در دو جام حق استقلال است. اگر در دربی اگر آن پنالتی به نفع استقلال اعلام می‌شد، شاید نتیجه متفاوت بود و جدول جا به جا می‌شد. امیدواریم در ۳ هفته پایانی اتفاقات طوری رقم بخورد که صدر جدول باشیم.

او درباره اعتراض بازیکنان استقلال در واکنش به مشکلات مالی باشگاه گفت: بازیکنان حق دارند ‌و واقعا کمک حال باشگاه بوده‌اند. اما خود بازیکنان هم اولویت را به پرداخت بدهی استراماچونی و پادوانی گذاشتند. در این مدت ۱۲ روزه که آقای کریمی آمده‌اند، شبانه روز تلاش کردند تا بزرگ‌ترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال را پرداخت کنند. پول استراماچونی را پرداخت کردیم. به خاطر تعطیلات عید فطر و به خاطر ۲ روز دیرکرد فقط ۲۴۰۰ یورو جریمه آمد و ایشان نامه زد که این مبلغ باید پرداخت شود. وقتی که یک میلیون ۶۰۰ هزار یورو پرداخت می‌شود دیگر نمی‌آیند ۲۴۰۰ یورو را دریافت کنند.

امیری در خصوص نحوه دریافت این پول گفت: آقا کریمی وقتی آمدند، وقت کمی داشتند. گفته می‌شود این پول به صورت قرض و وام بوده، درست است. در ۱۰ روز که نمی‌شود درآمدزایی کرد. بانک شهر واقعا کمک کردند اما ما هم تضمین لازم را گذاشته‌ایم. البته کار گروهی تشکیل شده که آقای درویش، مدیرعامل پرسپولیس هم حضور داشتند و قرار است راه‌های درآمدزایی مشخص شود. هواداران نگران باز پرداخت پول نباشند و این بدهی برای باشگاه نمی‌ماند.

1854266
معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا این بدهی زودتر توسط وام پرداخت نشد، گفت: بالاخره دنبال آن بودیم اما در این مرحله رضایت را برای انجام کار گرفتیم. دوستان در گذشته این ذهنیت را داشتند با پول سهام، بدهی را پرداخت کنند اما همان موقع بازیکنان تیم دریافتی نداشتند، ترجیح داده شد آن‌ پول به بازیکنان پرداخت شود.

وی در واکنش به اینکه دوست دارند کدام تیم را در فینال ببینند، گفت: نمی‌خواهم پیش داوری کنم و پرسپولیس و هوادار هر دو محترم هستند. یک نکته‌ای باید بگویم، در نیمه نهایی ما در استادیوم آزادی و تیم هوادار در استادیوم خودشان میزبان هستند. من این را می‌خواهم سازمان لیگ نکته را رعایت کنند تا حق میزبانی و مهمانی رعایت شود. فوتبال لذتش به حضور هواداران است. ما رفتیم مقابل پارس جم در عسلویه بازی کردیم. الان هم میزبانی به هوادار افتاده و حق آن‌ها است که از میزبانی خودش استفاده کند.

امیری در پایان گفت: آقای کریمی از وقتی آمد اولویتش حل مشکلاتی مانند پرونده استراماچونی بود. در این مدت حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو بابت پرداخت بدهی‌هایی مانند نوتیس یامگا پرداخت شد. الان دنبال راهکارهای دیگر برای بازیکنان ایرانی هستند. از همراهی و متانت بازیکنان ممنون هستیم. سرپرست باشگاه هم برنامه دارد در تمرین حاضر شود و با بازیکنان گفت‌وگو کند. 

دیدگاه‌ها